سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رژيم صهيونيستي به آموزش مزدوران مسلح کلمبيايي براي امارات

روزنامه اسرائيلي يديعوت آحارونوت با اذعان به اقدام رژيم صهيونيستي به آموزش مزدوران مسلح کلمبيايي براي امارات، ادعا كرد كه اين موضوع نشانه دانش و تجربه اين رژيم در زمينه پرورش مزدوران مسلح است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، يک هفته پس از انتشار خبري در يک روزنامه کلمبيايي مبني بر قرارداد امارات با سه هزار مزدور کلمبيايي براي مقابله با چالشهاي پيش روي خود در نتيجه انقلابهاي عربي و آموزش آنها در اراضي اشغالي قبل از ورود به امارات ، روزنامه "يديعوت آحارونوت" نوشت: دانش و تجارب اسرائيل بار ديگر نمايان شد و پانصد مزدور اکنون به امارات رسيده اند و بقيه مزدوران هم به آنها خواهند پيوست.

اين روزنامه خاطرنشان کرد دستمزد هرکدام از اين مزدوران با توجه به ميزان تجربه و حرفه اي بودن آنها حدود 2800 تا 18 هزار دلار است اين رقم دست کم پنج برابر حقوقي است که در کشورشان دريافت مي کردند.

يديعوت آحارونوت تأکيد کرد: البته اين دستمزدهاي بسيار بالا با پولي که خاندان حاکم بر امارات در تيم منچستر سيتي انگليس هزينه کرد  قابل مقايسه نيست. اين مزدوران از طريق دولت کلمبيا اعزام شدند و نه يک شرکت امنيتي زيرا شرکتهاي امنيتي قبلا براي جنگ عراق مزدوران کلمبيايي را به اين کشور فرستاده بودند تا هرکدام از آنها ماهانه ده  هزار دلار دريافت کنند که در نهايت مشخص شد هرکدام از آنها حداکثر ماهانه هزار دلار دريافت کردند و شرکتها حدود 90 درصد دستمزد آنها را سرقت کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.