سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همكاري نخبگان ربوكاپ مكزيك و كانون روباتيك

با همکاری کانون روباتیک فن آوران و شهرداری منطقه یک تهران و با حضور نخبگان جهانی روبوکاپ 2012 مکزیک اولین همایش روباتیک ملل در فرهنگسرای ملل برگزار شد.

سارا یکتا پرست، کارشناس روباتیک و مسئول کانون روباتیک فن آوری درگفتگو با خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران درباره فعالیتهای این کانون گفت: کانون روباتیک فن آوری با همکاری نخبگان در زمینه رباتیک که هر سال در مسابقات جهانی روبوکاپ افتخار آفرین هستند کلاس های آموزشی، مسابقات و همایش های رباتیک برگزار می کند.

وی در ادامه گفت: این کانون با همکاری 2 ارگان آموزش و پرورش و شهرداری تهران مناطق 1 تا 19 تهران را تحت پوشش دارد و فعالیت های خود را در این مناطق گسترش داده است.
 
یکتا پرست درباره برگزاری اولین همایش روباتیک ملل اظهار داشت: اولین همایش رباتیک ملل با همکاری شهرداری منطقه یک تهران در فرهنگسرای ملل برگزار شد و هدف از برگزاری این همایش آشنایی و ارائه اطلاعات اولیه به عموم مردم در زمینه علم رباتیک و بررسی تازه های رباتیک در دنیا هست به نحوي که علاقمندان به این رشته را جذب کنیم و بتوانیم در قالب کانون اطلاعات بیشتری به این افراد ارائه دهیم.
 
وی تصریح کرد: در همایش برگزار شده از حضور اعضا تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد قزوین که ده روز پیش از مسابقات جهانی مکزیک با افتخار بازگشتند استفاده کردیم و در قالب پرسش و پاسخ اطلاعات لازم را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.

وی در خاتمه عنوان کرد: ما به همت جوانان متخصص در این رشته شروع به کار کردیم و با همکاری مراکز آموزش و پرورش و شهرداری تهران کار را پیش بردیم و برای گسترش فعالیت ها در قالب کشور نیازمند ابراز علاقه به همکاری مراکز هستیم.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و اعلام علاقمندی مراکز مختلف می توانند به سایت کانون به آدرس  www.fanavaran1.com مراجعه کنند./ح
برچسب ها: همایش ، روباتیک ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.