سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور:

تردد 45 هزار دستگاه خودروی پیکان در کشور

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: کمتر از 45 هزار دستگاه خودروی پیکان در سطح شهرهای کشور تردد می کنند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بابک هاشمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طبق مذاکرات صورت گرفته سازمان تاکسیرانی با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور مقرر شده در طول یک سال شاهد حذف خودروی پیکان از شبکه ناوگان تاکسیرانی شهری باشیم.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اظهار داشت: در دولت نهم و دهم نزدیک به 90 هزار دستگاه تاکسی نوسازی شده که از این تعداد 28 هزار دستگاه در سال گذشته انجام گرفته است.

هاشمی با اشاره به توسعه ناوگان در سطح کشور تصریح کرد: در دولت نهم و دهم با اختصاص خودروی ون 75 هزار و پانصد دستگاه تاکسی به مجموعه ناوگان تاکسی کشور افزوده شده است و در حال حاضر نیاز آنچنانی در سطح شهرهای کشور احساس نمی شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور بیان داشت: با حمایت های معاونت حمل و نقل ترافیک وزارت کشور و هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور قرار دادهای جدیدی با شرکت های ایران خودرو و سایپا برای ورود خودروی 405، سمند، مگان و 90L در حال نهایی شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 330 هزار دستگاه تاکسی در سطح شهرهای کشور در حال تردد است،‌ عنوان داشت: از خودروی مگان در فرودگاه و صنعت گردشگری استفاده کنیم.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به اینکه نزدیک به 400 هزار راننده تاکسی در سطح شهرهای کشور فعالیت دارند، اذعان داشت: با همکاری دانشگاه تهران 5 جلد کتاب تهیه و حدود 35 هزار نسخه آن در سطح شهرهای کشور توزیع شده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: ارائه یک محتوای آموزش یکسان و یکنواخت در سطح شهرهای کشور یکی از اهداف کیفی سازی ناوگان تاکسیرانی کشور است./ز

برچسب ها: هاشمی ، تاکسیرانی ، پیکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.