سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات امنيتي رژيم صهيونيستي :

تمامي تلاش ها برای ترور نصرالله شكست خورد

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی طي گزارشی اذعان کردند ، تمامی تلاش هايشان برای ترور دبیرکل حزب الله لبنان تاکنون ناكام مانده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از دنیا الوطن ؛ نيروهاي امنيتي رژيم صهيونيستي چندین مرتبه در جریان جنگ 33 روزه و پس از آن  برای ترور سید حسن نصرالله تلاش کرده اند که تمامی توطئه هاي آنان با شکست مواجه شد.

براساس این گزارش ، ارتش صهيونيست در 2 روز نخست جنگ 33 روزه در تابستان سال 2006 فرصت ترور سید سن نصرالله را از دست داد . نیروی هوایی اسرائیل در این مدت می توانست دبیر کل حزب الله لبنان را از طریق هوایی ترور کند اما این کار را انجام نداد و زمانی که تصمیم به انجام این عمل گرفت سید حسن نصرالله به محل مطمئني نقل مكان كرده بود بنابراین تمامی تلاش های ارتش اسرائیل برای ترور وی ناکام ماند.

در ادامه این گزارش به نقل از منابع امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی گفته شده است ،  پس از پایان جنگ 33 روزه در داخل ارتش اسرائیل درباره اینکه آیا حذف فیزیکی سید حسن نصرالله در 2 روز نخست جنگ اقدام صحیحی می بود یا خیر اختلاف افتاد.

پس ازاتخاذ تدابیر امنیتی لازم از سوی نصرالله ، تل آويو  تلاش بسیاری برای ترور وی انجام داد و در این رابطه بودجه هنگفتی را به ویژه در زمینه اطلاعات نظامی برای یافتن مکان دبیرکل حزب الله لبنان اختصاص داد و در یکی از روزهای جنگ 33 روزه نیز نیروی هوایی اسرائیل یک منطقه لبنانی را با ده ها تن موشک و خمپاره بمباران کرد تا از محل اختفای سید حسن نصرالله مطلع شود اما تمامی تلاش های اسرائیل برای ترور وی با شکست مواجه شد.
برچسب ها: نصرالله ، ترور ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.