سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس:

فرهنگ سازی از وظایف مهم روابط عمومی هاست/فعاليت 260 سرمايه گذار در منطقه آزاد ارس

ايجاد امنيت براي سرمايه گذاري و معرفي قابليت ها و پتانسيل مناطق آزاد زمينه را براي توسعه منطقه وي‍ژه اقتصادي فراهم مي كند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، صادق نجفی در نشست شورای مدیران روابط عمومی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در منطقه آزاد ارس برگزار شد، افزود: امنیت برای سرمایه گذاران، جذب سرمایه، معرفی مزیت ها، پتانسیل ها و قابلیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به مردم و مخاطبین هدف از وظایف اصلی روابط عمومی ها است.
 
وی ادامه داد: فرهنگ سازی یک علم است و علم هم اکتسابی است بنا بر این اگر این موضوع در مناطق آزاد کشور بیشتر اعمال شود نتایج مطلوبی برای مناطق و سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. 

وی منطقه آزاد ارس را به دلیل مزیت های موجود از بهترین مناطق آزاد کشور دانست و افزود: این منطقه می تواند در حوزه های خدمات و تجارت، صادرات و واردات، سرمایه گذاری و گردشگری در 5 سال آینده به جایگاه مطلوبی در میان مناطق آزاد کشور برسد.

نجفی به ویژگی های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس نیز اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه گذاری از اولویت های اصلی این سازمان است و تاکنون در بخش های صنعتی در ارس حدود 260 سرمایه گذار در حوزه های متنوع تولیدی، بازرگانی، صنعتی و اقتصادی مشغول به فعالیت هستند./عب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.