سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

ترویج بد حجابی از اهداف شوم دشمنان است

دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج بدحجابی از اهداف شوم شبیخون فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آصفری به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب افزود: بدحجابی و بی حجابی از مصادیق ترویج منكر در جامعه است.

وی اضافه كرد: شش هزار شبكه اینترنتی، رادیویی و ماهواره ای برای ترویج فساد و فحشا در ایران و جدایی قشرهای مختلف مردم به خصوص بانوان از حجاب و عفاف تلاش می كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: برای مقابله با گسترش بدحجابی و بی حجابی نیاز به حركت های سلبی و ایجابی است كه در این زمینه باید برنامه ریزی منطقی و علمی انجام شود.

آصفری تاكید كرد: بسیاری از افراد به خاطر آگاه نبودن از جایگاه مهم و كلیدی فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به رعایت آن كم توجهی دارند كه در این باره باید وعاظ، نویسندگان، مراكز دینی، علمی، آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه ها فرهنگ سازی كنند.

وی خاطر نشان كرد: ترویج فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی از خواسته های مهم نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی و كشورهای مسلمان است كه باید همه با هوشیاری حركت های مذبوحانه دشمنان را رصد كنند./س

برچسب ها: حجاب ، دشمنان ، توطئه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.