سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميريان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگاه قضا در برخورد با جنبش هاي دانشجويي سعه صدر بيشتري داشته باشد

دبير دفتر تشكيلات دفتر تحكيم وحدت گفت: كشور ما در شرايط فعلي نياز به فضاي همدلي دارد و لازم است دستگاه قضا در برخورد با جنبش هاي دانشجويي سعه صدر بيشتري داشته باشد.

مهدي اميريان دبير دفتر تشكيلات دفتر تحكيم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت: جنبش دانشجويي و اصحاب رسانه 2 جرياني هستند كه خط مقدم انتقاد و مطالبه گري هستند و به نوعي نماينده مردم در پيگيري مطالبات محسوب مي شوند بنابراين نبايد با آنان برخورد كرد.

وي با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر ايجاد فضاي تضارب آرا اظهار داشت: كشور ما در شرايط فعلي نياز به فضاي همدلي دارد و لازم است دستگاه قضا با سعه صدر بيشتري برخورد كند.

دبير دفتر تشكيات دفتر تحكيم وحدت اظهار داشت: به هرحال فضاي نقد پذيري باعث ايجاد پويايي و نشاط را در بين جبهه هاي فعال ايجاد ميكند و عملا نبود اين فضا منجر به ركود سياسي مي شود چون اگر براي بيان دغدغه ها و دلسوزي در نظام شرايط  حداقلي فراهم نشود و در رسيدن به آرمان ها فضاي مطالبه گري مخدوش شود نوعي سرخوردگي ايجاد مي شود كه جريان هاي فعال و دغدغه مند دچار مي شوند.

دبير تشكيلات دفتر تحكبم وحدت در پايان آرزوي اميدواري كرد كه فضاي نقدپذيري در جامعه بيشتر شود چرا كه گسترش فضاي نقد پذيري موجب مي شود تا در فضايي سالم انتقادات سازنده مطرح شود و باعث پيشرفت كشور شود./س3
برچسب ها: دانشگاه ، تحکیم ، امیریان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.