سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميرفخرايي:

تجهيز دفاتر انجمن باعث ايجاد انگيزه كار بهتر در ميان جوان ها مي شود

تجهيز دفاتر انجمن باعث ايجاد انگيزه كار بهتر در ميان جوان ها مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجيد مير فخرايي طراح صحنه و لباس باسابقه سينما و تلويزيون در مورد كاركردهاي  برگزاري جشنواره هاي منطقه اي گفت : اين نوع جشنواره ها فرصت مناسبي براي در كنار هم قرار گرفتن جوانها در طول برقراري جشنواره است كه از نزديك با كار يكديگر آشنا مي شوند و اين آشنايي مي تواند موجب ارتقا سطح فيلم سازي آنها بشود . تجربه ثابت كرده برگزاري جشنواره هاي منطقه اي بسيار مفيد و سازنده است .
طراح صحنه اخراجي ها با تاكيد بر برگزاري كلاس هاي آموزشي عنوان كرد : جوانها هميشه نياز دارند كه تجربيات جديدي را كسب كنند و اين تجربيات با حضور در كلاس هاي آموزشي محقق مي شود و همگام و هم راستا با دانش روز، فيلم ساز مي شوند و مي توانند از اين دانش ها در فيلم سازي استفاده هاي لازم را ببرند .
طراح صحنه رسوايي با اشاره به لزوم تجهيز دفاتر انجمن با امكانات استاندارد فني ، تصويري و صوتي گفت : با استفاده از اين وسائل اين انگيزه در بين جوان ها به وجود مي آيد كه كارشان را باكيفيت بهتري انجام بدهند و در فيلم سازي ، در هر رده اي وجود امكانات لازم يك نياز مهم و ضروري است .
 
48مين  جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام دنا از 19 تا 22 تير ماه 1391 با حضور استانهاي البرز، تهران، قم، سمنان،مازندران،قزوين، فارس، كهگيلويه وبويراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختياري، اصفهان و يزد توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه وبويراحمد  و انجمن سينماي جوانان ايران در ياسوج در حال  برگزاري است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.