سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ استاندار خراسان رضوي:

معرفي و گسترش فرهنگ رضوي از جدي ترين امور فرهنگي كشور است

استاندار خراسان رضوي گفت: معرفي فرهنگ رضوي از جدي ترين كارهاي فرهنگي كشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمود صلاحي در گردهمايی مشترك اعضاي هيات علمي، داوران و رابطان خبري دهمين جشنواره بين المللي امام رضا(ع) با بيان اين مطلب اظهار داشت: يكي از امور مهم و مطلوب دولت نهم و دهم توسعه فرهنگ قرآني، ديني، رضوي و اهل بيت(ع) در جامعه است.

وي افزود: توسعه جشنواره بين المللي امام رضا(ع) و انتخاب خراسان رضوي به عنوان پايتخت معنوي ايران اسلامي از مهم ترين اقدامات فرهنگي است كه در دو دولت اخیر به آن توجه ويژه صورت گرفت.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به اینکه جشنواره امام رضا(ع) در گذشته تنهادر مشهد برگزار می شد، گفت: امروزه به بركت اهتمام مسوولان و علاقه مردم، این جشنواره در 31 استان کشور و 71 نقطه از دنيا برگزار مي شود.

صلاحي هنر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) راگردهم آوردن عرفا، شعرا، هنرمندان و صاحبان ايده از سراسر كشور و دنيا و خلق آثار ماندگار در حوزه فرهنگ رضوي عنوان کرد.

ویتصريح كرد: امروز همه داشته هاي ما از بركت توجه به قرآن و سیره اهل بيت(ع) است و نهادينه شدن فرهنگ رضوي و معرفي آن به نسل جوان بهترين ابزار براي مقابله با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم دشمنان اسلاممی باشد.

استاندار خراسان رضوي افزود: قطعا كساني كه براي گسترش و توسعه فرهنگ رضوي و نهادینه کردن سیره حضرت رضا(ع) در جامعه تلاش مي كنند از ثواب و اجر بي نظيري برخوردار خواهند شد.

گفتني است در پايان اين گردهمايي با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و استاندار خراسان رضوي از دهمين پوستر جشنواره امام رضا(ع) رونمايي شد. /س

برچسب ها: فرهنگ ، رضوی ، جدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.