سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک سپه؛

خريد تضميني گندم،فرصتي براي ورود به بازارهاي جديد

سخنگوي طرح خريد تضميني گندم و برنج در بانک سپه با بيان اينکه تاکنون بيش از يک ميليون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان خريداري شده ،گفت: با واريز بيش از 7 هزار ميليارد ريال به حساب گندمکاران همه طلب آنها پرداخت شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه ؛محسن دارايي افزود : بيشترين مجموع گندم خريداري شده مربوط به استان خوزستان و کمترين ميزان به استان البرز است.

وي اظهار داشت: در سال جاري نيز همچون سال گذشته تمامي شعب بانک سپه آماده خدمات رساني به کشاورزان است و عمليات اجرايي اين طرح با تمامي توان و استفاده از همه امکانات سخت افزاري و نرم افزاري و نيروي انساني متعهد و مجرب در واحدهاي صف و ستادي اين بانک ادامه دارد.

دارايي افزود: وجوه مربوط به خريد محصول گندم به مجرد تامين منابع لازم در کمتر از يک ساعت به حساب کشاورزان به صورت آنلاين واريز خواهد شد.

* پرداخت 140 ميليارد ريال از مطالبات چايکاران


سخنگو و مدير طرح خريد تضميني گندم، برنج و چاي کشور در بانک سپه گفت: امسال نيز بانک سپه همچون سال گذشته ضمن انعقاد تفاهم نامه اي با سازمان چاي کشور عهده دار خريد تضميني چاي شده است.

دارايي افزود: سال گذشته اين بانک با صدور حدود 40 هزار کارت (بدون کارمزد) براي کشاورزان چايکار اقدام به افتتاح حساب براي آنها کرده و وجوه حاصل از خريدها به محض تامين منابع لازم در کمترين زمان ممکن به حساب اين عزيزان واريز شده است.

بر اساس اعلام سازمان چاي کشور در خريد بهاره امسال حدود 46 هزار تن برگ سبز چاي از چايکاران استان هاي مازندران و گيلان به ارزش حدود 248 ميليارد ريال خريداري و تاکنون 140 ميليارد ريال آن به حساب کشاورزان واريز شده است./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.