سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

بازدید مدیران مراکز فنی و حرفه ای از مراکز انتقال نفت شهید علیان و سیدی آبادان

به منظور ایجاد تعامل بین مراکز علمی فنی و مراکز انتقال نفت، مدیران مراکز فنی و حرفه ای از مراکز انتقال نفت شهید علیان و سیدی آبادان بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، رئیس مرکز انتقال نفت شهید علیان با بیان این مطلب افزود: این بازدید با حضور رؤسا و مربیان ارشد مراکز فنی و حرفه ای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، مسؤل آموزش در صنایع و رئیس آموزش و پژوهش استان صورت گرفت.
سید فاضل موسوی گفت: در این بازدید که به منظور ایجاد ارتباط بین مراکز علمی فنی با مراکز انتقال نفت و کسب راهکارهای علمی و عملی در خصوص مباحث فنی و عملیاتی انجام پذیرفت، توضیحات تکمیلی همکاران و معاونین عملیاتی در حین بازدید رضایتمندی بازدیدکنندگان را در پی داشت.
رئیس مرکز انتقال نفت سیدی آبادان نیز در ادامه افزود: هدف از این بازدید آشنائی با عملکرد منطقه خوزستان، آشنائی با دستگاهها و تجهیزات و هم چنین شناخت مسائل و مشکلات فنی، عملیاتی و ایجاد راهکارهای لازم جهت تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات بود که در محیطی بسیار دوستانه و صمیمی انجام شد.
مهندس حمید امانی دلیل این اقدام را ایجاد تعامل ، کسب آموخته های علمی و انتقال تجارب از سوی نیروهای فنی و عملیاتی مراکز فنی و حرفه ای و مراکز انتقال نفت دانست./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.