سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانياهو و حسن نيت ؟!!!

صائب عريقات روز گذشته اعلام کرد ، اين تشکيلات از بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي نخواسته است که حسن نيتش را نشان دهد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري آلمان ؛ صائب عريقات مذاکره کننده ارشد تشکيلات خودگردان فلسطيني در واکنش به اظهارات نتانياهو که گفته بود پيش از ازسرگيري مذاکرات صلح اقداماتي که نشان دهنده "حسن نيت " وي باشد اتخاذ نخواهد کرد ، گفت : هيچ کس از نتانياهو نخواسته که حسن نيتش را نشان دهد. 

عريقات افزود : نتانياهو بهتر است به توافقنامه هاي امضا شده و ملزومات روند صلح که مهمترين آن توقف شهرک سازي و آزادي اسيران است پايبند باشد. 

براساس اين گزارش ، وي افزود :« بدون اين تعهدات و 9 شروط يا نشان دادن حسن نيت ، نمي توان از روند صلحي صادقانه که ما را به راه حل تشکيل دو کشور و تشکيل کشور مستقل فلسطيني در مرزهاي سال 1967 برساند سخن گفت.»  

نتانياهو شامگاه دوشنبه گزارشهاي منتشر شده در خصوص آمادگي اش را براي آزادي 125 اسير فلسطيني به منظور برگزاري ديدار با محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطيني و تلاش براي گفتگو در خصوص ازسرگيري مذاکرات صلح ، تکذيب کرد.  

رسانه هاي اسرائيل اعلام کردند نتانياهو در ديدار ژوزه مانوئل باروسو رئيس کميسيون اروپا گفت هيچ اقدامي که نشان دهنده حسن نيتش باشد اتخاذ نخواهد کرد. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.