سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

ولایت فقیه عامل مهم حفظ و تقویت عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: ولایت فقیه عامل مهم حفظ و تقویت عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک 'ابوالقاسم نصرالهی' در همایش سازمان بسیج پیشكسوتان استان مركزی در سالن اجتماعات برق باختر در اراك در گفتگو با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران افزود: پاسداری، صیانت و تبعیت محض از ولایت فقیه وظیفه ای همگانی است.

وی اضافه كرد: امروز دشمن همه توان رسانه ای و تبلیغاتی خود را به كار گرفته تا جایگاه، اهمیت و اثرگذاری ولایت فقیه و پیوند مردم با ولی فقیه را تضعیف كند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان كرد: انقلاب اسلامی ادامه راه سید الشهدا (ع) و شهیدان پر افتخار كربلا است كه به رهبری ولی فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت به پیروزی رسید و به صورت توفنده و بالنده برای جهانی شدن اسلام ناب محمدی (ص) تلاش می كند.

نصرالهی تاكید كرد: امروز انقلاب اسلامی با وجود ستون مستحكم ولایت فقیه به عنوان پرچم دار مبارزه همه جانبه با نظام سلطه در جهان مطرح است و حزب الله لبنان و مقاومت مردم غزه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ماشین جنگی اسرائیل غاصب را زمین گیر كردند.

وی خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامی با برخورداری از ویژگی های خاص و شاخص های عالم گیر موجب بیداری ملت ها شده كه این مهم باعث هراس بیشتر دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی ادامه داد: ولی فقیه در انقلاب اسلامی تنها یك رهبر سیاسی نیست بلكه از فقاهت و اجتهاد كامل برخوردار بوده و برنامه ها را بر اساس دستورهای الهی و مطابق با قرآن پیاده می كند.

نصرالهی توضیح داد: پیشكسوتان دفاع مقدس، ایثار و شهادت همواره پشتیبان قرآن، اسلام و ولایت فقیه بوده و هستند و وفاداری خود را به نظام به شایستگی در جنگ تحمیلی ثابت كرده اند.

وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توكل به خدا، تبعیت محض از ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت برای دفاع از كیان اسلامی آماده هستند كه با برگزاری رزمایش های مختلف این مهم را به منصه ظهور رسانده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تصریح كرد: ایران بر اساس تعالیم دین مبین اسلام همواره برای صلح پایدار در جهان تلاش كرده و می كند اما كشورهای غربی و نظام سلطه برای رسیدن به اهداف شوم خود همه قوانین بین المللی را نادیده می گیرند./س

برچسب ها: ولایت فقیه ، اقتدار ، عظمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.