سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمون زائد جرو لیست استقلال نیست

مهاجم سابق پرسپولیس قصد ماندن در این تیم را ندارد و گویا مسئولان وی را نمی خواهند و این بازیکن به ایران آمده تا پیشنهادات دیگر را مورد بررسی قرار دهد اما نام وی در فهرست استقلال قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ایمون زائد مدعی شد که از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد اما استقلالی ها اعلام کردند که به این بازیکن نیازی ندارند زیرا مهاجمان جذب شده به تیم استقلال برای این تیم کافی است و امیر قلعه نوعی نیازی به جذب مهاجم دیگری ندارد و همین موضوع عاملی شد که هنوز فرهاد مجیدی نیز در تیم استقلال منتفی اعلام شود.

گفتنی است، ایمون زائد مهاجمی است که در مقابل استقلال سه گل به ثمر رساند و هواداران استقلال همچنان آن گل های را به یاد دارند اما از طرف مسئولین تیم استقلال مدعی شدند که اطرافیان این بازیکن نام استقلال را به عنوان تیم فصل بعد وی مطرح کردند که باعث شوند این بازیکن با شرایط متفاوتی روبرو شود و اعضای تیم پرسپولیس خواستار ماندنش در تیم شوند و عامل جدایی اش از تیم نباشند.

گفتنی است، مسئولان تیم استقلال اعلام کردند پس از عدم حضور فرهاد مجیدی در این تیم و مخالفت سرمربی تیم در جذب وی اعضای این تیم برنامه ای برای جذب مهاجم دیگری ندارند و پرونده بازیکن در این پست را بستند.

شایان ذکر است: ایمون زائد که مدعی مذاکره با آبی ها شده بود با شرایط متفاوتی روبرو شده است زیرا حضورش در این تیم کاملاً منتفی است./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.