سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مهرانه مهين ترابي" در جاده تندرستي مهمان برنامه "گپ"شد

"مهرانه مهين‌ترابي" بازيگر توانمند سينما و تلويزيون باشگاه انقلاب و جاده تندرستي را به عنوان لوكيشن برنامه "گپ" انتخاب كرد و ميهمان زوج هنري رامبد جوان و سحر دولتشاهي شد.

منصور لشكري قوچاني تهيه‌كننده برنامه تلويزيوني "گپ" در خصوص مهمان اين قسمت به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه تلويزيوني "گپ" به كارگرداني رامبد جوان اين هفته ميزبان "مهرانه مهين ترابي" بازيگر سينما و تلويزيون است.
وي افزود:"مهين ترابي" باشگاه انقلاب را به عنوان لوكيشن انتخاب كرد،چون اين فضا حس زندگي و تندرستي را در وي زنده كند.
لشكري تصريح كرد:در اين برنامه "مهين ترابي" به فيلم تلويزيوني "خانه سبز" و همبازي شدنش با "رامبد جوان" كه در آن زمان تنها 25 سال سن داشته اشاره مي‌كند.
وي ادامه داد:"مهين ترابي" قبل از بازيگريش ارزياب گمرك بوده و بعد از مدتي علاقمند بازيگري مي‌شود و در كلاس بازيگري فرزاد صديقي شركت مي‌كند و در همان سالها براي بازي در مجموعه تلويزيوني "همسران" انتخاب مي‌شود و از آنجا به بعد وارد حيطه بازيگري مي‌شود و تمام انرژي و زندگيش را در اين راستا صرف مي‌كند.
لشكري در ادامه به آرزوي "مهين ترابي" اشاره كرد و گفت:6 سال است كه اين بازيگر بر روي صحنه تئاتر نرفته و يكي از آروزهايش بازي بر روي صحنه تئاتر و شنيدن خنده مردم به صورت زنده است.
وي خاطرنشان كرد:مهين ترابي در اين قسمت از زندگي شخصي، هنري و آرزوهايش مي‌گويد و اينكه تنهايي بشدت آزار دهنده است./ه
برچسب ها: مهرانه ، مهین ، ترابی ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.