سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه كسب و كار هوشمند فاز بعدي پروژه CRM سايپا

قائم مقام معاون طرح و برنامه گروه خودروسازي سايپا گفت: در راستاي اجراي پروژه CRM ارتباط با مشتريان سايپا، فاز توسعه كسب و كار هوشمند نيز تا پايان امسال راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سعيدي امروز در مراسم افتتاح مركز ارتباط با مشتريان سايپا تصريح كرد: در راستاي سياست هاي يكپارچه فروش و خدمات پس از فروش اين گروه خودروسازي و مديريت ارتباط با مشتري، بخش مديريت امور نمايندگي ها در سطح گروه تشكيل شد.
وي ادامه داد: همچنين به منظور توسعه ارتباط با مشتريان و رفع سريع نيازهاي آنها شوراي تخصصي پروژه CRM در سايپا ايجاد شده است.
سعيدي با اشاره به افتتاح فاز اول اين پروژه تحت عنوان مركز ارتباط با مشتريان گفت: با افتتاح اين طرح، مصرف كنندگان محصولات سايپا مي توانند از روش هاي مختلف همچون ارسال پيام كوتاه تماس تلفني و ارسال فاكس و ايميل، شكايات و نظرات خود را مطرح كنند و در اسرع وقت از جانب كارشناسان به مسائل آنها پاسخ داده مي شود.
قائم مقام معاون طرح و برنامه سايپا اظهار داشت: يكي از نقاط پررنگ اين پروژه تغيير رويكرد سايپا در ارتباط با مشتريان و فراهم شدن امكان رصد ميزان ارزش افزوده حاصل از خريد محصول توسط هر مشتري است.
وي با اشاره به اينكه توسعه كسب و كار هوشمند از فازهاي بعدي اين پروژه است، خاطر نشان كرد: تكنولوژي هاي مورد نياز راه اندازي اين سيستم جمع آوري شده و تا پايان امسال اين بخش راه اندازي خواهد شد./س
برچسب ها: سایپا ، هوشمند ، فاز بعدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.