سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه سفر استقلال به ترکیه مشخص شد

اعضای تیم استقلال از هفته گذشته به کشور ترکیه سفر کردند تا اردوی خارج از کشور خود را در کمپ گرين پارک برگزار کنند اما این اردو در حالی برگزار می شد که اعلام شده هزینه جالب توجهی برای آن صرف شده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی عازم سفر خارجی شدند که فصل پیش به دلیل هزینه  بالای این اردو مسئولین برگزاری آن را لغو کردند اما در ابتدای این فصل امیر قلعه نوعی با این شرایط موافقت نکرد تا شرایط طور دیگری پیش برود.

گفتنی است، کمپ استقلال در نزدیکی شهر استانبول واقع شده است و اعضای تیم برخلاف گذشته از امکانات این هتل رضایت کامل دارند و اعتراضی در خصوص شرایط هتل و عدم وجود امکانات گزارش نشده است. 

به همین دلیل اعلام شده است که حضور 10 روزه تیم استقلال در این کمپ 110 میلیون تومان برای اعضای این تیم هزینه در برداشته است و مسئولان نیز به دلیل آمادگی و عدم اعتراض امیر قلعه نوعی به شرایط صحبتی را به میان نیاوردند تا حداقل شرایط اردوی تیم مناسب باشد و در حالی که اکثر نفرات پولی را دریافت نکردند از برگزاری اردوی مناسب و با امکان بالا استفاده ببرند و برای آغاز لیگ آماده شوند.

شایان ذکر است: مسئولان به دلیل ایجاد مشکل مدعی شدند که شرایط برای حضور تیم در اردوی ترکیه کاملاً مهیاست و اعضای این تیم سعی کردند با هزینه بسیار زیاد توجه بازیکنان را جلب کنند.

از طرفی 200 دلار پول توجیبی نیز در اختیار اعضای این تیم قرار گرفت تا اعتراضی در کار نباشد اما این در حالی است که به گفته برخی مشکلات تغذیه و غذایی این بار اعضای این تیم را آزار نداد./مح

برچسب ها: اردو ، استقلال ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.