سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابك جهانبخش در مراسم رونمايي از آلبوم جديدش:

"من و بارون" بهترين آلبوم من است

آلبوم موسيقي "من و بارون" كه از جانب موسسه فرهنگي هنري اكسيرنوين و به تهيه‌كنندگي محمدرضا خانزاده منتشر شده، بهترين آلبوم من بشمار مي‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم رونمايي از آلبوم "من و بارون"‌ با بك جهانبخش در خبرگزاري پانا، بابك جهانبخش خواننده آلبوم "من و بارون" گفت:‌ سال گذشته كه آلبوم "زندگي من" روانه بازار شد، احساس كردم به ايجاد يك شوك ديگر در كار خودم نياز دارم و اين موضوع زمينه‌اي براي شكل‌گيري آلبوم "من و بارون" شد.
وي اظهارداشت: پس از اجراي 8 مهر 1390 در برج ميلاد، تصميم داشتم با "محمدرضا خانزاده" براي كنسرت بعدي قرار داد ببندم اما به طور اتفاقي وارد مسير توليد  اين آلبوم شديم.
جهانبخش تصريح كرد: "من و بارون" كاري بود ه در زماني كوتاه انجام شد اما تصور مي‌كنم با توجه به كيفيت كار و آرامشي كه از جانب محدرضا خانزاده تهيه‌كننده آلبوم، دريافت كردم؛ باعث شده تا اين آلبوم بهترين اثري باشد كه تاكنون از من منتشر شده است.
خواننده پاپ كشورمان گفت: اين اثر را با سليقه خودم جمع‌آوري و سعي كردم قطعه‌هايي را كه مخاطبانم دوست دارند، در اين آلبوم جمع كنم.
وي اشاره كرد: در رابطه با تنظيم كننده‌هاي قطعات سعي كردم از افراد جديدي استفاده كنم كه از جمله آنها پيام هوشمند تنظيم كننده آهنگ‌هاي "چي‌شده" ، "احساس" و "هذيون" در آلبوم‌هاي قبلي و قطعه‌ "ديدني شدي" در آلبوم جديدم است كه ترانه اين قطعه را سيد محمد كاظمي سروده است.
وي ادامه داد:‌ كوشان حداد نيز دو قطعه را در اين آلبوم تنظيم كرده كه از جمله آنها مي‌توان به "همه دينام" و " به خودت باختمت" اشاره كرد.
جهانبخش اظهار داشت: آهنگسازي بيشتر قطعه‌ها مثل هميشه برعهده خودم بوده و اين آلبوم از 11 قطعه تشكيل شده كه قطعه "من و بارون"‌را يكبار با صداي خودم و بار ديگر ، با همراهي رضا صادقي توليد كرده‌ايم.
خواننده "من و بارون" تصريح كرد: در مسير كاري من، نخستين باري است كه با يك خواننده مشهور همانند رضا صادقي همكاي داشته‌ام و دليل اين موضوع، نزديك بودن من و رضا صادقي از نظر احساسي به يكديگر است.
وي با اشاره به رسالت خود، گفت: ما هيچوقت نبايد فراموش كنيم كه وقتي از اين پل عبور كرديم. هنرمنداني كه پشت اين پل هستند را فراموش كنيم و به همين دليل سعي مي‌كنم در هر آلبومي از يك تنظيم كننده جديد استفاده كنم.
وي خاطر نشان كرد:من به عنوان خواننده به قطعه سرآلبومي اعتقادي ندارم و تصور اين است كه پشت سر هم بودن آهنگها از جهت گوشنواز بودن آنها، حائز اهميت بسيار است.
محمد رضا خانزاده ( مدير عامل موسسقه فرهنگي هنري اكسير نوين و تهيه‌كننده آلبوم "من و بارون"‌با بك جهانبخش)‌در اين مراسم گفت:‌ به دليل تداخلي كه وجود داشت، تصميم گرفتيم اين آلبوم را نيمه دوم  تيرماه منتشر كنيم و تلاشمان براين بود تا 10 روز پيش از برگزاري كنسرت تابستاني بابك، اين آلبوم روانه بازار موسيقي شود اما به دليل اينكه كيفيت پخش اين اثر براي ما اهميت بسيار داشت، اين آلبوم از ديروز در سراسر كشور در حال پخش شدن است.
خانزاده ادامه داد: تيراژ آلبوم، چيزي نيست كه بتوان آن را تخمين زد و تصورم اين است كه با گذشت مدت زماني از انتشار آلبوم، زماني حدود يك ماه مي‌توان تيراژ را تعيين كرد.
مدير عامل موسسه اكسير نوين تصريح كرد:پيش از انتشار آلبوم تيزري را منتشر كرديم و تصميم داريم چند تا از اين قطعه‌ها را كه در تيزر وجود داشت، به صورت كليپ منتشر كنيم.
خانزاده اظهار داشت:  از رضا صادقي براي حضور در كنسرت دعوت مي‌كنيم اما اينكه،‌‌آهنگ خوانده شده توسط بابك جهانبخش و رضا صادقي، در كنسرت هم به صورت دو نفره اجرا شود، د رحال حاضر مشخص نيست.
تهيه‌كننده آلبوم "من و بارون" خاطر نشان كرد:  براي كنسرت‌هاي شهرستان‌ها، يكسري قرارهايي بسته‌ايم كه اجرايي شدن اين قرار ها در صورت صدور مجوز از جانب دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.
كه از جمله اين شهرها مي‌توان به بندر عباس، اهواز، آبادان، كرمان، قزوين،‌ زنجان و چند شهرشمالي اشاره كرد.
گفتني است، آلبوم "من و بارون" به خوانندگي بابك جهانبخش و تهيه‌كنندگي محمدرضا خانزاده، شامل 11 قطعه بوده كه از جمله اين قطعه‌ها مي‌توان به "همه دينام" ، "ديدني شدني"، "اي دل"، " مواظب خودت باش"، "من و بارون"، " به خودت با ختمت"، "ايده‌آل"، "اقرار"، "اي كاش" ، "دوباره‌" و "من و بارون" با صداي رضا صادقي و بابك جهانبخش اشاره كرد.
شايان ذكر است، رهبري اركستر بابك جهانبخش برعهده امير فتحي نوازنده بين‌المللي پيانو است و تعداد اعضاي اركستر وي را 10 نوازنده تشكيل مي‌دهند كه از جمله آنها مي‌توان به برديا ماندگاري نوازنده پركاشن، سام حسيني نوازنده گيتار الكتريك و ياشار خسروي به عنوان نوازنده ساكسيفون اشاره كرد./م
برچسب ها: جهانبخش ، آلبوم ، خواننده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.