سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ارتقای كیفیت و تغییر فرهنگ مصرف ، حمایت از تولیدات داخلی را تسریع می كند

ستاندار اردبیل گفت:برای حمایت از تولید ملی لازم است كیفیت تولیدات ارتقا داده شده و فرهنگ گرایش به مصرف تولیدات داخلی در جامعه تقویت شود.

سید حسین صابری امروز در حاشیه در هفتمین جشنواره امتنان از كارآفرینان برتر، كارگران نمونه و واحدهای نمونه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل افزود:كارآفرینان و صنعتگران باید متناسب با نیاز جامعه حركت كرده و بازارهای هدف و مصرف را برای خود ایجاد كنند.

وی گفت: اصرار بر مصرف كالاهای داخلی زمانی اثر بخش است كه تولید كنندگان و واحدهای صنعتی و تولیدی در جهت ارتقای كیفیت همراه با كمیت قابل قبول تلاش كنند.

صابری با اشاره به نامگذاری سال ها در چهار سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری افزود: این نامگذاری ها الگویی شفاف و كارگشا در اختیار ما می گذارد كه می توانیم بر اساس آن دورنما و چشم انداز اقتصادی خود را ترسیم كرده و در آن جهت حركت كنیم.

استاندار اردبیل در ادامه از وجود ظرفیت ها و فرصت های مختلف در استان اردبیل جهت رونق بخشی به اقتصاد و تولید خبر داد و گفت: فرصت هایی چون افراد تحصیل كرده ، خطوط اعتباری ویژه دولتی ،منابع طبیعی و اراده جمعی به حد لازم و كافی در این استان وجود دارد كه نیازمند تلاش و برنامه ریزی است./س

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، از ، تولیدات ، داخلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.