سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 453 دستگاه از سه قوه در سومين جشنواره ارزيابي وب گاه ها

453 دستگاه از سه قوه ثبت نام نمودند که در نهایت 239 دستگاه به مرحله ارزیابی نهایی راه پیدا کرد و در حوزه های اطلاع رسانی خدمات تعاملی و تراکنش مالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فناوری و اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام سعید سالاریان، دبیر اجرایی جشنواره در آئین افتتاح این مراسم اظهار داشت: توسعه نظام اداری الکترونیک که چشم انداز آن ارتقاء خدمات دولت الکترونیک است، ایجاد سرعت و افزایش خدماتی که ارائه می شود ، استاندارد سازی پرتال های خدمات الکترونیک و بررسی و ارزیابی وضعیت موجود وبگاه های دستگاه های حاکمیتی و ارتقاء امنیت وبگاه ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تصریح کرد: 453 دستگاه از سه قوه ثبت نام نمودند که در نهایت 239 دستگاه به مرحله ارزیابی نهایی راه پیدا کرد و در حوزه های اطلاع رسانی خدمات تعاملی و تراکنش مالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بحث رعایت استانداردهای وب از جمله مباحث متفاوت این جشنواره با دوره های قبلی است خاطر نشان ساخت: به کارگیری ابزارهای اختصاصی بر خط و برون خط طراحی شده ارزیابی امنیت وبگاه ها با روش استفاده از ابزار در کوتاه ترین زمان ممکن و ایجاد کارگروه های علمی از جمله ویژگی های سومین جشنواره برای شاخص های ارزیابی است./ح
برچسب ها: وب گاه ، اینترنت ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.