سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور محمدی:

حق پخش المپيک را کامل خريداري کرديم/شبکه 3 مسابقات ایرانی ها راپخش می کند

رئيس شورای هماهنگي ورزش سازمان صدا و سیما گفت: با تلاش بسيار و صرف هزينه هاي سنگين حق پخش المپيک را به طور کامل خريداري کرديم.

علي اصغر پور محمدي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هدف ما پوشش كامل اين مسابقات است و در شبكه هاي مختلف سيما اين رويداد بزرگ را به تصوير مي كشيم.

شبکه 3 رقابت ايراني ها را به تصوير مي کشد

وي ادامه داد: شبكه 3 مسابقات ورزشكاران ايران را به تصوير خواهد كشيد و ديگر رويدادهاي المپيك از ديگر شبكه هاي سيما پخش خواهد شد.

شبکه ورزش 20 ساعت پخش در هر شبانه روز دارد

پور محمدي ادامه داد: شبكه ورزش با 20 ساعت پخش در شبانه روز بالاترين پوشش را خواهد داشت و كل رويدادهاي المپيك منهاي ورزش هايي كه از لحاظ پوششي مشكل دارد پخش كامل خواهد شد.

اولويت اخبار با شبکه 3 است

وي افزود: اولويت اخبار از شبكه سوم سيما مي باشد وساير شبكه ها نيز با ويژه برنامه هاي مختلف از المپيك اين مسابقات را براي مخاطبان پخش خواهيم كرد.

وي گفت: رويدادهاي المپيك از ساعت  6 بامداد آغاز خواهد شد و تا پايان روز و ساعاتي از شب براي مخاطبان پخش مي شود.

2 استوديو در لندن آماده آغاز المپيک هستند

پور محمدي خاطرنشان كرد: تمامي مراحل هماهنگي آماده شده است و گروه هاي اعزامي صدا و سيما در 4 مرحله به محل بازي ها خواهند رفت و يك تيم 25 نفره كه حدود 7 نفر هم در لندن به آنها اضافه مي شوند در 2 استوديو پخش مسابقات را به عهده مي گيرند.

آرزوي ما موفقيت کاروان ايران است

پور محمدي در پايان ياداور شد: آرزوي مجموعه سيما براي كاروان المپيكي ايران موفقيت و كسب مدال است و در امر ياري رساني به ورزشكاران از لحاظ رسانه اي كوتاهي نخواهيم كرد.

پارالمپيک براي ميزبان اهميتي ندارد

وي گفت: مسابقات پارالمپيک اگر چه براي ميزبان از اهميت بالائي برخوردار نيست اما براي ما به دليل کسب مدال هاي بيشمار از اهميت بالائي برخوردار است و رسانه ملي در اين باره نيز از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد./با

برچسب ها: پور محمدی ، باشگاه ، هدف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.