سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قسمت اول/

اسلحه های علمی تخیلی+عکس

تعداد فیلم های علمی تخیلی کم نیست و افراد بسیار زیادی نیز به این فیلم ها علاقه دارند. در این فیلم ها معمولا سلاخ های تخیلی بسیار زیادی دیده می شوند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این اسلحه های علمی تخیلی که در برخی از فیلم ها از آن ها استفاده می شود غالبا اشکال بسیار پیچیده و متفاوتی دارند که باعث می شود تا بسیار دیده شوند. در ادامه برخی از این اسلحه های علمی تخیلی را مرور می کنیم.



One-ZF:

این اسلحه برای آن افرادی طراحی شده است که تا به حال اسلحه ندیده اند و یا کلا از شلیک کردن ترس دارند. این اسلحه ابتدا یک هدف را انتخاب میکند و پس از آن دیگر نیاز نیست هدف گیری کنیدچرا که همه گلوله ها به سمت آن هدف می رود و بعد از مرگ آن می توانید هدف را تغییر دهید.



چوب کشنده:

این اسلحه بیشتر برای پلیس ها طراحی شده است و در نبردهای نزدیک حتی می تواند خیلی بیشتر از اسلحه کشنده باشد. یک برخورد کوچک این اسلحه با بدن می تواند باعث ورود سریع بیماری به بدن شما شود و عفونت در تمام بدنتان می پیچد و همچنین باعث می شود تا بی اراده بالا آورید. این اسلحه کثیف است ام بسیار موثر کار می کند.



Zats:

"زاتس" یکی از عجیبترین اسلحه هایی است که در فیلم های علمی تخیلی تا به حال دیده شده. این اسلحه سه گلوله شلیک می کند. گلوله اول هدف را مریض می کند دومین گلوله هدف را می کشد و سومین گلوله همه چیز را نابود می کند. این اسلحه بسیار طراحی عجیبی نیز دارد.



اسلحه تغییر دیدگاه:

این اسلحه اگر در واقعیت وجود داشت می توانست باعث بروز مشکلات بسیار زیادی شود. کسی که این اسلحه بهش شلیک می شود تماما در اختیار صاحب سلاح در می آید و هر چیز او بوید قبول می کند. این اسلحه  در واقعیت می توانست باهث جنگ های بسیار زیادی باشد.



سلاح استخوانی:

این اسلحه یکی از جالبترین سلاح های تخیلی است که تا به حال طراحی شده است. بدنه ان به وسیله استخوان ها و مفاصل بدن انسان ساخته شده است و هیچ گلوله ای شلیک نمی کند. گلوله های این اسلحه دندان های انسان است و با هر بار شلیک چندین دندان را به سمت هدف شلیک می کند.

برچسب ها: اسلحه ، علمی ، تخیلی ، خواندنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.