سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی اختصاصی خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با شهريار

علی دایی: مالکان جدید بودجه آوردن جباری و مجیدی را ندارند/با اسم من براي پرسپوليس حاشيه نسازيد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهری گفت: شخصاً دوست دارم که مجیدی و جباری در راه آهن باشند ولی مالکان جدید بودجه آوردن آنها را ندارند.

علی دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای فصل جدید کار بسیار سختی را پیش رو داریم و باید هر طور شده ناکامی فصل گذشته را جبران کنیم که نیاز به تمرینات بیشتر در این فصل است.

وی در مورد حضور جباری و مجیدی در تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: مجتبی جباری و فرهاد مجیدی از دوستان خوب من هستند و در زمان بازیگری ام با آنها هم بازی بودم و در تیم ملی در کنار یکدیگر خاطرات خوبی را با هم سپری کردیم و دوست دارم که در تیم من حضور داشته باشند ولی مالکان راه آهن بودجه آوردن این دو بازیکن خوب را به تیم فوتبال راه آهن ندارند.

دایی در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان فصل قبل تیم فوتبال راه آهن شهری گفت: مالکان قبلی باشگاه راه آهن طبق قرارداد و چک های صادر شده باید 20 درصد باقی مانده پرداخت بازیکنان را شهریور امسال پرداخت کنند و تمام مطالبات بازیکنان به زودی پرداخت شود.

وی ادامه داد: مبالغ طلبکاران باشگاه راه آهن از جمله سرپرست سابق تیم راه آهن نیز پاس خواهد شد و تمام مطالبات گذشته به طلبکاران پرداخت می شود.

دائي در مورد پرسپوليس گفت:به هيچ وجه راضي نيستم که تماشاگران ئبا اسم من براي پرسپوليس حاشيه درست کنند اميدوارم پرسپوليس در کمال آرامش کار خود را ادامه بدهد./با

برچسب ها: علی ، دایی ، جباری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.