سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

جدیت حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در مقابله با متخلفان ناوگان حمل و نقل عمومی در امر قاچاق

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: با تمهیدات ویژه حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی مقابله با برخی متخلفان ناوگان حمل و نقل عمومی در زمینه قاچاق کالا وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه های آذربایجان غربی، بابک طالبی در همایش مبارزه با قاچاق کالا که با حضور دبیر کمیته پیشگیری و سامان دهی اقتصادی، مسئول منابع ملی قاچاق و مدیران عامل شرکت های حمل و نقل مسافربری استان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: قاچاق کالا یکی از مولفه های مهم فساد اقتصادی در کشور به شمار می آید که هدر رفت منابع ملی، کاهش سرمایه گذاری و تضعیف زمینه های تولید در کشور را موجب می شود که این امر ضرورت مبارزه بیشتر با این پدیده شوم و همکاری و نظارت بیشتر کلیه دستگاههای مسئول در این زمینه را دوچندان می کند.

بابک طالبی با اعلام آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای آذربایجان غربی برای اجرای بهتر قانون مبارزه با قاچاق کالا در استان، گفت: بخش حمل و نقل یکی از ارکان توسعه پایدار جوامع بوده و در تضمین سلامت تجارت و اقتصاد کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این ویژگی وظیفه مبارزه بیش از پیش فعالان این بخش با قاچاق، را ضروری می کند.

وی با اشاره به تعیین مجازات های سنگین برای شرکت ها و رانندگان مختلف در زمینه قاچاق کالا اضافه کرد: ممنوعیت خروج از کشور برای وسیله نقلیه متخلف ، توقیف خودرو و کارت سوخت وسیله نقلیه ومعرفی رانندگان متخلف در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای جلوگیری از ادامه فعالیت حرفه ای آنها در تمام نقاط کشور از جمله این مجازات ها است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی اذعان داشت: توسعه جبهه مبارزه با قاچاق از طريق مشاركت انجمن های صنفی این بخش، از راهکارهای اساسی برای ادامه روند ورود کالاهای غیر قانونی به کشور است.

در ادامه این همایش مدیران عامل شرکت های مسافربری آذربایجان غربی راهکارها و پیشنهادات خود در راستای اجرای بهتر قانون مبارزه با قاچاق کالا را ارائه کردند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.