سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری ارومیه در سال جاری است

سرپرست شهرداری ارومیه گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت مدیریت شهری مركز استان در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه غلامرضا عدل دوست در بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی مدیریت شهری ارومیه افزود: باید تمامی كاركنان شهرداری با جدیت تلاش كنند تا این پروژه ها به موقع به اتمام برسند.

وی با اشاره به انتظار شهروندان از مدیریت شهری برای احداث پروژه های شهری فاخر و موثر در رفاه و آسایش مردم اضافه كرد: مدیریت شهری ارومیه با همراهی و مشاركت مدیریت ارشد استان و توجه اعضای شورای اسلامی شهر ، پروژه ها را با زمان بندی مناسب و كیفیت مطلوب در دست اجرا دارند.

وی با تاكید بر بازدید مسوولان از روند اجرای پروژه های شهری برای كنترل پیشرفت فیزیكی آنها اظهار كرد: اجرای طرح های بزرگ عمرانی كه با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می گیرد، از اساسی ترین اقدامات در راستای پیشرفت شهر به شمار می رود.

سرپرست شهرداری ارومیه تعامل سازنده دستگاه های اجرایی در رفع مشكلات احتمالی را ضروری دانست و افزود: این امر می تواند در كاهش معضلات پیش روی طرح های عمرانی موثر باشد.

وی در ادامه فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه را یكی از طرح های عمرانی مهم مدیریت شهری دانست و ادامه داد: این فرهنگسرا یكی از مهمترین اماكن شهری برای حضور شهروندان به ویژه كودكان، نوجوانان و جوانان است كه برنامه های آموزشی و فرهنگی نیز در این خصوص برنامه ریزی و اجرا می شود.

عدل دوست در خصوص مشخصات فرهنگسرای قرآن و عترت نیز گفت: این پروژه با 20 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 9 هزار و 300 متر مربع با زیربنای چهار هزار و 900 متر مربع در دو طبقه با كاربری فرهنگی و نمای آجر سنتی و سنگ تراورتن در دست اجرا است.

وی اظهار امیدواری كرد: با برنامه ریزی های انجام شده ، روند اجرای این طرح شتاب گرفته و در آینده نزدیك شاهد افتتاح این پروژه فرهنگی شهری باشیم./س

برچسب ها: ارومیه ، شهرداری ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.