سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

فراخوان دومین جشنواره ملی یادمان های شهری مشهد منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره ملی یادمان های شهری كه همزمان با جشن های میلاد حضرت امام رضا(ع) 5 تا 20 آبانماه سال جاري توسط مديريت امورهنری شهرداری مشهد برگزار خواهد شد ،‌ منتشر گرديد

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  مشهد به نقل از روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري مشهد ، مدير امور هنري این شهرداري هدف از برپايي اين جشنواره را ايجاد ترغیب وتشویق در بين هنرمندان ،به ویژه هنرمندان مجسمه ساز به طراحی وخلق یادمان های شهری متناسب با فضای معنوی شهر مشهد عنوان کرد .

هادي مظفري تصریح کرد: محوریت اين جشنواره "هنر،زندگی،معنویت" می باشد و با رویکردهايي نظير طراحی آثارحجمی متناسب با فضای شهری ومعماری مشهد و همچنين متناسب با بافت فرهنگی ومذهبی اين شهر به فراخوان گذارده شده است .

وی گفت: علاقمندان مي توانند با تکمیل فرم ثبت نام وارائه یک قطعه عکس پرسنلی خود صرفا از تاریخ 4 الی 7 شهریور1391 و با مراجعه به دبیرخانه تهران، درجشنواره شرکت نموده و در زمان ثبت نام می بایست تصاویر آثار پیشنهادی را برروی لوح فشرده ارائه نمایند.

نحوه انتخاب آثار و ديگر موارد لازم براي شركت در اين جشنواره در متن فراخوان موجود است و به پنج اثر برگزیده بنا به رای هیات داوران جوایزی اهدا خواهد شد .

هادي مظفري تاكيد كرد : به هنرمندانی که اثارشان به نمایشگاه راه می یابد،گواهی شرکت به همراه مبلغ دومیلیون ریال کمک هزینه شرکت درنمایشگاه پرداخت می شود.

یادآوری می شود:مشهد از بین آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه ، بعد از انجام سفارش و قرارداد، جهت اجرا در فضای شهری مشهد استفاده خواهد شد./س 

برچسب ها: جشنواره ، یادمان ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.