سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحليلگر سياسي:

محمود عباس خواهان همكاري بيشتر با ايران است

سليم الزعنون تحليلگر سياسي و كارشناس در امور جنبش هاي اسلامي، گفت: محمود عباس با قبول دعوت ايران مبني بر حضور در كنفرانس جنبش كشورهاي غير متعهد، خواهان همكاري بيشتر با ايران در زمينه هاي مختلف شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم؛ وي مي افزايد: معادلات منطقه تغيير يافته است و ايران در منطقه به قطبي قدرتمند تبديل شده است و محمود عباس هم با استقبال از سفر به ايران، اين ديدار را تاريخي برشمرده كه مي توان به بهترين وجه از آن استفاده كرد و از اين طريق همكاري هايي را  در زمينه هاي مختلف، تقويت كرد.

الزعنون مي افزايد: سفر محمود عباس به ايران و حضور در كنفرانس جنبش غيرمتعهدها، پيامي واضح براي رژيم صهيونيستي است و باعث انزواي هرچه بيشتر اين رژيم است.

در همين حال، نبيل ابوردينه با تائيد خبر سفر محمود عباس به ايران و شركت در كنفرانس كشورهاي عضو جنبش غير متعهدها، اين كنفرانس را مكان خوبي براي طرح موضوع فلسطين و فشار به رژيم صهيونيستي در جلوگيري از شهرك سازي و تقويت همكاري ها با ايران برشمرد.

گفتني است؛ روز گذشته حسين امير عبداللهيان معاون عربي آفريقايي وزير امور خارجه، نامه دعوت رئيس جمهوري كشورمان را به نماينده محمود عباس تحويل داد و پس از آن عباس، آمادگي خود را براي حضور در ايران ابراز كرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.