سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند /

تیم شمشیر بازی خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام می شود

اعزام تیم شمشیر بازی جوانان و نوجوانان به مسابقات کشوری، کسب مقام نایب قهرمانی خردسالان پینگ پنگ باز استان در مسابقات قهرمانی کشور از مهمترین عناوین خبرهای کوتاه ورزشی خراسان جنوبی است

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛  تیم شمشیربازی جوانان و نوجوانان استان برای حضور در مسابقات اسلحه اپه قهرمانی کشور که از 20 تا 24 تیرماه برگزار می شود عازم تهران شد.

این تیم با ترکیب حامد صلاحی، حمید رزاقی، سعید دیمه ور و عارف دانشمند در رده سنی نوجوانان و سید علی یوسفی، اسماعیل محمدنیای بیرجندی ، مهدی صادقی و حامد صلاحی در رده سنی جوانان در این دوره از رقابت ها حضور دارد.

اعزام تیم تیراندازی بانوان استان به مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور

تیم تیراندازی بانوان استان به مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور که از 22 تیرماه به مدت 3 روز در استان سمنان برگزار خواهد شد اعزام می شود.

وحیده بیگمی، نجمه خدمتی و عاطفه زنگویی به مربیگری و سرپرستی رویا مقصودی دراین دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.

کسب مقام نایب قهرمانی خردسالان پینگ پنگ باز استان در مسابقات قهرمانی کشور

تیم خردسالان پینگ پنگ استان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی دوبل مسابقات کشوری شد.

تیم خردسالان پینگ پنگ استان در مسابقات قهرمانی کشور که با حضور 32 تیم از 14 تا 16 تیرماه در اراک برگزار شد موفق شد در بخش دوبل نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شود و به لیگ دسته یک خردسالان کشور راه پیدا کند.

همچنین از دو خردسال استان ؛ پویا احراری و امید هدایتی زاده برای حضور در اردوی تیم ملی پینگ پنگ خردسالان کشور دعوت شد.

در بخش تیمی نیز خراسان جنوبی با 5 برد و 1 باخت، مقام پنجم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. تیم استان با ترکیب پویا احراری، امید هدایتی زاده و ایلیا خالقی به مربیگری و سرپرستی علیرضا عشقی در این مسابقات حضور داشت.

اعلام نتایج مسابقات یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

نتایج رقابت های المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور تا امروز اعلام شد.

از مجموع 7 بازی انجام شده در رشته ورزشی والیبال، تیم های تهران، تبریز، شیراز، بوعلی سینا همدان ، علمی کاربردی اصفهان، شهید بهشتی و فردوسی به دور بعد رقابتها راه یافتند.

همچنین در دور مقدماتی مسابقات هندبال، تیم های فنی حرفه ای تهران، اصفهان، تهران، دانشگاه پیام نور تهران به عنوان تیم های برتر به مرحله بعدی صعود کردند/ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.