سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/مسوول كميته پومسه هان‌مادانگ استان

درخشش تكواندوكاران خوزستاني در مسابقات قهرماني هان‌مادانگ كشور

در پايان رقابت‌هاي تكواندو پومسه‌ هان‌مادانگ قهرماني كشور كه انتخابي تيم ملي نيز بود، خوزستان صاحب 3 مدال طلا، 9 نشان نقره و 8 مدال برنز شد.



داود رسولي‌زاده، مسوول كميته پومسه هان‌مادانگ استان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهاركرد: اين مسابقات روز يكشنبه (18 تيرماه) در ساري در رده‌هاي سني خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

 

وي ادامه‌داد: بالاي 200 بازيكن در اين مسابقات در آيتم‌هاي قدرتي، سرعتي، پرشي، پومسه‌هاي استاندارد، پومسه‌هاي ابداعي و پرش در طول شركت كرده بودند.

 

مسوول سبك پومسه هان‌مادانگ استان در خصوص نتايج تيمي اين مسابقات، عنوان‌كرد: ‌در پومسه استاندارد و رده‌سني بالاي 30 سال، تيم خوزستان الف كه متشكل از محمد اكبري، داود رسولي‌زاده و سيد محمود تفاخ بود، قهرمان شد.

 

وي افزود: تيم خوزستان ب در همين ماده و در همين رده‌سني با احمد رش‌وندي، كيهان اكبري و احمد رحيمي‌دوستان در جايگاه سوم ايستاد.

 

رسولي‌زاده درباره ماده اجراي پومسه ابداعي، گفت: تيم خوزستان الف در رده سني بالاي 19 سال با حسين رضايي، سجاد كيان‌پور و احمد روستا به مدال نقره دست پيدا كرد. تيم خوزستان ب نيز در همين ماده و رده سني با سامان باراني، محمدحسين ابدال‌پور و علي سواري در مكان سوم قرار گرفت.

 

مسوول كميته پومسه‌ هان‌مادانگ خوزستان عنوان‌كرد: تيم خوزستان الف در پومسه ابداعي و رده‌سني 13ــ ‌18 سال با سجاد و دانيال آل‌ناصر و علي‌ضياعي به مدال نقره دست پيدا كرد.

 

وي به مدال‌آوري بازيكنان خوزستان در بخش انفرادي اشاره‌كرد و گفت: در بخش جوموك در رده‌هاي سني 19 تا 22 سال و 40 تا 50 سال به ترتيب قانم سلامت و مهرداد تيلاوي هر كدام صاحب نشان برنز شدند.

 

رسولي‌زاده بيان‌كرد: مرتضي عبدالهي در رده‌سني 19 سال به بالا در بخش تيويوپ‌چاگي سوم شد. رضا حسين‌زاده در رده سني 13 تا 15 سال در بخش موم‌دول‌يو  مدال نقره گرفت و اسماعيل ناصر در رده‌سني 19 سال به بالا در همين ماده دوم شد.

 

وي با بيان اين‌كه خوزستان در مجموع 20 مدال طلا، نقره و برنز به دست آورد، اظهاركرد: نفرات اول تا سوم هر رشته به تيم‌ملي دعوت شدند و در اردوهاي تيم‌هاي‌ملي حضور دارند و در نهايت از بين نفرات، بازيكناني انتخاب و به مسابقات جهاني 2011 كره جنوبي اعزام مي‌شود.

 

مسوول كميته پومسه‌ هان‌مادانگ استان با بيان اين‌كه سطح مسابقات بسيار بالا بود، گفت: ‌ما سال گذشته با حضور در اين رقابت‌ها توانستيم 15 مدال را كسب كنيم، ولي امسال با برنامه‌ريزي‌اي كه داشتيم 20 مدال را به دست آورديم كه اين حاكي از پيشرفت ما در تكواندو است./ع

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.