سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

گردهمایی مدیران دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آغاز به کار کرد

گردهمایی مدیران دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در ارومیه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با حضور مدیران دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گردهمایی مدیران دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با شعار «اقتدار دریایی آب‌های تحت حاکمیت، از خزر تا اروند و ابوموسی و مکران» در ارومیه آغاز به کار کرد.

در این همایش که به مدت دو روز در مرکز آموزش‌های تخصصی بندر و دریایی ارومیه در حال برگزاری است مدیران دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به تبادل نظر و همفکری و طرح دیدگاه‌های خود در راستای ارتقا و تقویت جایگاه حاکمیتی دریایی ایران خواهند پرداخت.

با توجه به آثار مثبت برگزاری چنین همایش‌هایی مقرر شده از این پس برگزاری منظم همایش‌های هماهنگی مدیران دریایی کشور حداقل دو نوبت در سال برگزار شود.

گردهمایی مدیران دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

از جایی که سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یک سازمان تخصصی و حاکمیتی است نقش مهمی در قانون‌گذاری و مدیریت دریایی در گستره آب‌های تحت حاکمیت و صلاحیت جمهوری اسلامی ایران دارد؛ از این رو ایفای بهینه این نقش پیش‌نیازهایی دارد که یکی از آن‌ها هماهنگی و هم‌افزایی آحاد سازمانی نقش‌آفرین در این زمینه و تعامل سازنده آن‌ها با یکدیگر و با سایر اعضای جامعه گسترده دریایی کشور است./س

برچسب ها: دریایی ، ارومیه ، هماهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.