سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هويت كالا فراموش شده است

بسته بندي هر كالايي به عنوان هويت آن به حساب مي آيد كه در شرايط اقتصادي مشكلات توليد اين هويت فراموش شده است.

غفاري رئيس اتحاديه صحافان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: بسته بندي كالا كه به عنوان هويت آن شناخته مي شود که در كشور چندان مورد توجه قرار نمي گيرد.

وي با بيان اينكه هر كالايي كه توليد مي شود بايد بسته بندي مناسبي داشته باشد افزود: مشكلاتي كه در توليد وجود دارد توليدكننده را از بحث بسته بندي دور مي كند.

غفاري در ادامه تصريح كرد: وضع اقتصادي موجود، بسته بندي شكيل كالاها را توجيه پذير نمي كند.

رئيس اتحاديه صحافان گفت: نبود بسته بندي مناسب موجب شده تا رقابت در بازار داخلي و خارجي توجيه داشته باشد.

وي در پايان با بيان اينكه بسته بندي مناسب باعث مي شود تا از نظر ارزش پولي و ريالي مصرف كننده را هم درگير كند خاطرنشان كرد: اين امر نيز توليدكننده را نسبت به بسته بندي مناسب و شكيل بي رغبت مي كند./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.