سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايشگاه هنرهاي تجسمي در تهران

نمايشگاه هنرمندان جوان ايران در نگارخانه آثار برگزار شده است.

ناصر رحمتي، مسئول برگزاري نمايشگاه گروه پالت در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاهي كه در حال حاضر در نگارخانه آثار برپاست حاصل تلاش هنرمندان جوان كشورمان است كه دربرگيرنده آثار تصويرسازي، عكس، گرافيك، نقاشي است.

وي گفت: در اين نمايشگاه گروهي در هر بخش موضوعي خاص در قالب آثار هنري به نمايش گذاشته شده است.

وي درباره بخش عكس اين نمايشگاه گفت: يكي از بخش هاي جذاب در اين نمايشگاه گروهي عكس هايي است كه به نمايش گذاشته شده در اين عكس ها بخشي از فعاليت هاي هنري در اصفهان و نيز مردم كوچه و بازار اين استان به نمايش گذاشته شده است.

رحمتي درباره اهميت برگزاري نمايشگاه براي هنرمندان جوان گفت: قطعاً برگزاري نمايشگاه مي‌تواند انگيزه اي براي هنرمندان جوان به جهت افزايش فعاليت آن ها باشد.

وي خاطرنشان كرد: در نمايشگاه هاي گروهي هنرمندان مي‌توانند تبادل نظر بيشتري را با يكديگر داشته باشند.

رحمتي در ادامه اظهار داشت: در حقيقت از طريق نمايشگاه هاي گروهي تعداد بيشتري از هنرمندان جوان به جامعه هنري معرفي و فعاليت آن ها گسترده خواهد شد.

وي همچنين درباره ويژگي آثاري كه در نمايشگاه گروه پالت به نمايش گذاشته شده نيز گفت: در اين آثار مي‌توان توجه هنرمند را به بيان حس زيبايي شناسي و نگاه خلاقانه در خلق آثار كاملا درك كرد و در حقيقت هنرمند تلاش كرده است كه به نوعي نگاهي متفاوت را در خلق آثار در هر بخش داشته باشد و البته اين تفاوت را در آثارش به مخاطب القا كند.

رحمتي گفت: برگزاري نمايشگاه با آثار هنرمندان جوان به نوعي حمايت از آن ها در جهت پيشرفت بيشتر در عرصه هنرهاي تجسمي براي اين گروه از هنرمندان خواهد بود.

وي در ادامه گفت: تفاوت نمايشگاه هاي هنرمندان جوان با نمايشگاه هاي ديگر تجسمي در اين است كه مخاطب با نگاهي متفاوت روبرو مي شود.

رحمتي گفت: نمايشگاه گروهي پالت تا بيست و سوم تير در نگارخانه آثار ادامه دارد./ي2
برچسب ها: نگارخانه ، عکس ، گرافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.