سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار منصوره حسيني را پس نمي‌دهيم

درخواست دريافت و بازگرداندن آثار منصوره حسيني از سوي نگارخانه داران مربوطه از سوي اكسپو 91 در حال بررسي است اما اين احتمال وجود دارد كه آثار وي برگردانده نشود.

مجيد فروغي، مسئول برنامه هاي هنري مركز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: اكسپو 91 از بيست و هشتم خرداد با ارائه آثاري از نگارخانه هاي فعال كشورمان برگزار شده است.

وي گفت: در اين رويداد ملي 571 اثر از شصت نگارخانه و گالري تهران به نمايش گذاشته شده است.

فروغي در ادامه اظهار داشت: تاكنون حدود يكصد اثر از آثار به نمايش گذاشته شده در اين اكسپو به فروش رسيده است.

وي در ادامه تصريح كرد: در ميان ‌آثار به نمايش گذاشته شده در اين اكسپو تعدادي از آثار منصوره حسيني هنرمند فقيد كشورمان نيز به نمايش گذاشته شده است.

فروغي خاطرنشان كرد: پس از درگذشت اين هنرمند برجسته نقاش ايران نگارخانه اي كه آثار وي را براي شركت در اين اكسپو ارائه كرده بود درخواست بازپس فرستادن آثار را دارد.

وي گفت: با توجه به اينكه آثار اين هنرمند فقيد براي فروش در اكسپو 91 ارائه شده و البته خود نگارخانه دار آثار را ارائه داده است از اين جهت اين خواسته اصولي نيست.

فروغي گفت: اما به جهت درخواست صورت گرفته مشاور حقوقي اكسپو 91 با مسئولين برگزاري اين رويداد در حال بررسي اين موضوع هستند.

وي در ادامه تصريح كرد: در ارتباط با بررسي درخواست برگرداندن آثار منصوره حسيني به گالري مربوطه تا چد روز ‌آينده نتايج قطعي اعلام خواهد شد.

وي همچنين به زمان اكسپو 91 اشاره كرد و گفت: نمايشگاه بزرگ فروش آثار هنري تا 25 تيرماه در تالار وحدت ادامه  دارد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.