سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ نقش بارز شهرستان دماوند؛

در تامین نیاز محصولات باغی استان است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند با وجود برخورداری از سطح قابل توجهی از باغات استان تهران می‏ تواند نقشی بارزی در تامین نیاز محصولات باغی این استان ایفا کند.

حمید رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت:  30 درصد انواع مختلف محصولات باغی استان تهران در شهرستان دماوند تولید می شود.

وی ادامه داد: دستیابی به چنین توفیق بزرگی بدون همکاری و همدلی کارکنان جهاد کشاورزی و بهره‏ برداران این خطه میسر نمی ‏شد.

خلیلی اضافه کرد: باغداران دماوندی نیز جز خدمت شایسته به هموطنان خود و تامین نیاز های آنها هیچ هدف دیگری را در ذهنشان پرورش نمی‏ دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با اشاره به انتخاب کشاورزان نمونه، همه بهره‏ برداران فعال در عرصه سطوح مختلف کشاورزی مطیع منویات رهبر فرزانه انقلاب را نمونه خواند.

وی اضافه کرد: مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با همراهی جهادگران عرصه کشاورزی این شهرستان تحقق منویات ایشان را در دستور کار خود قرار داده‏ اند.

خلیلی ، از دیگر توفیقات سال ‏های اخیر این نهاد را انتخاب تعداد بیشتری از بهره ‏برداران این خطه به عنوان کشاورزان نمونه در مقایسه با سایر شهرستان‏ های استان تهران برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: این در حالی است که نمونه‏ های کشاورزی شهرستان دماوند از میان خیل کثیری از بهره ‏برداران شایسته این دیار انتخاب می‏ شوند./س

برچسب ها: محصولات ، باغ ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.