سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد پهلوان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان نبايد به صرف ابراز عقيده دادگاهي شوند

دبير كل تشكيلات جامعه اسلامي گفت: انتظار جنبش دانشجويي از مسئولين اين است كه هر دانشجويي به صرف ابراز عقيده، با مخالفت و حكم قضايي روبرو نشود.

محمد پهلوان دبير كل تشكيلات جامعه اسلامي دانشجويان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، در ارتباط با ابراز عقايد دانشجويان در فضاي دانشگاهي اظهار داشت: محدوديت دانشجويان در ابراز عقايدشان در دانشگاه ها بسيار بيشتر شده است.

وي گفت: دانشجويان از سر دلسوزي براي نظام و حركت در راستاي آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ناراحتي خود را از برخي مسايل کشوري در انتشار بيانيه ها و تجمعات دانشجويي نشان مي دهند.

پهلوان در ادامه تصريح كرد: برخي از مسئولين در واکنش به فعاليت دانشجوياني همچون امير حسين ثابتي(دانشجوي بسيجي دانشگاه تهران) به جاي ارائه يك الگوي نمونه و روحيه انتقاد پذيري از خود، فضاي انتقادي را به محيطي براي شكايت از منتقدين تبديل کرده اند.

اين فعال دانشجويي ابراز داشت: ثابتي نمونه كوچكي از موارد متعددي است كه در ساير دانشگاه هاي كشور هم اتفاق مي افتد و انتظار ما از مسئولين اين است كه اين مسئله را به بهترين شکل حل كنند كه هر دانشجويي به صرف ابراز عقيده، با مخالفت و حكم قضايي روبرو نشود.

دبير كل تشكيلات جامعه اسلامي گفت: مخالفت با آزادي بيان در جامعه بر خلاف فرمايشات مقام معظم رهبري و نظام مردم سالاري ديني است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: رهبر فقيه انقلاب، خواستار تحليل مسائل مختلف از سوي دانشجويان هستند و مخالفت با ابراز عقايد دانشجويان برخلاف آرمان هاي انقلاب و در بلند مدت به ضرر نظام است./ش3


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.