سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

مسجد محور اصلی هدایت مردم و خواستگاه بسیج است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسجد، محور اصلی هدایت مردم در مسائل مختلف است و از طرفی مساجد خواستگاه بسیج نیز محسوب می‏شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار علی استادحسینی در جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج مساجد و محلات که با حضور مسئولان و فرماندهان حوزه‌های بسیج استان سمنان در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، افزود: مساجد علاوه بر کانون‏ بندگی خدا و جایگاه نماز و عبادت، کانون فرهنگی و اطلاع‌رسانی صحیح دینی نیز هستند و چنانچه جاذبه‌های لازم در آنها به کار گرفته شود، به همان نسبت نیز حضور جوانان در این پایگاه‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

وی گفت: هدف اصلی بسیج، عمق بخشی به انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم در مساجد و محلات و به طبع در میان آحاد مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: ظرفیت خوبی در مساجد و محلات وجود دارد که با برنامه‏ریزی بهتر و به‏روز کردن اقدامات، می‏توانیم از این نیروی عظیم بهره وری لازم را داشته باشیم.

استادحسینی با بیان اینکه مسئله مسجد یک دغدغه عمومی است، افزود: باید این سنگر اصلی را با یک نگاه راهبردی و تحول‌آفرین حفظ کنیم.

وی از مسجد به عنوان رسانه و تریبونی مهم در تمام دوران یاد کرد و گفت: باید بیش از پیش به مساجد به عنوان پایگاه‌های اثرگذار دینی و فرهنگی توجه شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: در صورتی که یک قدم خالصانه در مسجد برداشته شود، به اندازه 100 قدم اثرات آن را در زندگی مشاهده خواهیم کرد.

در ادامه،فاطمه افسری کارشناس تربیتی نیز گفت: جوانان بسیجی حضرت علی‌اکبر (ع) را الگو و مقتدای خود قرار داده‌اند.

افسری در جمع بسیجیان افزود: حضرت علی‌اکبر (ع) جوان شجاع و دلاوری است که با ایثار جان خود و حرکت به‏موقع و با بصیرت بالایی که داشت ندای مولای خود را به موقع پاسخ گفت.

وی با بیان اینکه شهدای عزیز ما در جنگ تحمیلی  یک شبه مسیر 100 ساله را پیمودند و اظهار داشت: ما باید این جوانان را الگو قرار دهیم و نه اینکه الگوی ما غربی‌ها و یا شرقی‌ها باشند.

یک کارشناس علوم تربیتی نیز اظهار داشت: دشمن در قالب بازی‏های رایانه‏ای اعتقادات و مقدسات اسلامی را نشانه گرفته است.

کلثوم نادعلی خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که به فرزندانمان آگاهی‏های لازم را در این زمینه بدهیم و توطئه‏های دشمنان را خنثی کنیم.

وی تصریح کرد:‌ برای سلامتی امام زمان و ظهورش دعا کنیم و نذرهایمان را به این سمت سوق دهیم، نه اینکه به اسم این بزرگواران خواسته‏های مادی و دنیایی را در اولویت قرار داده و دعای برای فرج را در حاشیه قرار دهیم./ج1

برچسب ها: سمنان ، بسیج ، فرمانده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.