سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

اهدا خون ورزشکاران گلستانی برای کمک به بیماران

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان جوانان و ورزشکاران گلستانی خون خود را برای کمک به بیماران اهدا می‎کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی رحیمیان امروز  اظهار داشت: اهدا خون یک حرکت انسانی است و اهداکنندگان ایثارگرانه خون خود را در اختیار بیماران قرار می‎دهند.

وی با تاکید بر اینکه اهدا خون می‎توان برای کسی که خون خود را نیز اهدا می‎کند فوائد بسیاری داشته باشد، بیان کرد: مهمترین فایده اهدای خون، نجات زندگی و کسب رضایت الهی و از فوائد دیگر آن آگاهی از سلامت جسمانی است.

رحیمیان خاطرنشان کرد: به همین منظور اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تصمیم گرفت با توجه به کمبود خون برای بیماران در ماه مبارک رمضان پایگاه‎ سیار انتقال خون استان را در ساختمان شماره (2) این نهاد مستقر کند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه این پایگاه از امروز ساعت هشت تا 13 در ساختمان شماره (2) ورزش و جوانان گلستان مستقر است، ابراز داشت:  همه جوانان و علاقمند می‎توانند برای اهدا خون در این مکان برای تحقق این رسالت انسانی حضور بهم برسانند.

وی با بیان اینکه داشتن کارت ملی برای اهدا خون ضروری است، افزود: اهدا کنندگان علاوه بر انجام این کار خیر از آخرین وضعیت جسمانی خود مثل ضربان قلب، فشار خون، دمای بدن، تشخیص کم خونی و نوع گروه خونی و ... باخبر می‎شوند.

رحیمیان با اشاره به اینکه امروز خون و فرآورده‌های خونی یک نیاز است، تصریح کرد: تشکل‎ها، هیت‎های ورزشی و کارکنان ورزش و جوانان گلستان برای این کار خدا پسندانه امروز در این مکان حضور پیدا می‎کنند./ج1

برچسب ها: گرگان ، خون ، بیمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.