سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايش تازه‌ترين پوستر‌هاي فيلم

نمايشگاه "يك پوستر يك تجربه" در برگيرنده آثار گرافيكي با ساختار شكلي خاص است.

اسماعيل ابارشي،هنرمند طراح گرافيك در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران درباره نمايشگاه "يك پوستر يك تجربه" گفت:‌نمايشگاه گروهي "يك پوستر يك تجربه" در برگيرنده آثار پوستر هنرجويان و دانشجويان گرافيك است كه در نگار خانه كمال‌الدين بهزاد برپا شده است.
وي گفت:در نمايشگاه 3 نگاه به پوستر صورت گرفته كه عبارتند از پوستر تبليغاتي،فرهنگي،كالا است،در حقيقت هنرمندان جوان و هنرجويان گرافيك با نگاه متفاوت به اين سه موضوع پرداخته‌اند.
وي تصريح كرد:در بسياري از اين آثار ساختار شكني و نگاهي ديگر را مي‌توان مشاهده كرد و اينكه جوانان اين رشته ديگر وابسته به قواعد تعيين شده نيستند و به راحتي با نگاهي جديد اثري متفاوت‌تر را خلق و ارائه مي‌كنند.
وي اظهار داشت:در پوستر تبليغاتي از المان‌هاي جديد‌تر و در برخي مواقع از ساده‌ترين اشكال براي خلق يك پوستر تبليغاتي استفاده شده است و در برخي موارد نيز تصوير شلوغ با تركيب‌بندي رنگ‌هاي متفاوت را مشاهده مي‌كنيم.
ابارشي گفت:اين نگاه‌هاي جديد و البته ساختارشكني‌هايي كه در آثار ارائه شده در قالب پوستر در اين نمايشگاه صورت گرفته است؛نشان از گستردگي ديد اين گروه از هنرمندان جوان دارد.
وي در ادامه اظهارداشت:اين گستردگي ديد را در تمامي آثار با موضوعات ارائه شده،مي‌توان مشاهده كرد.
اين طراح گرافيك گفت:‌با برگزاري اين نوع نمايشگاه‌ها مي‌توان نگاه‌هاي جديد و تازه اي در اين حوزه يعني گرافيك ارائه كرد و از آن فضاي تكراري كه در بخش‌هايي چون پوستر تبليغاتي وجود دارد خارج شد و پوستر‌هاي متفاوت و مناسب‌تري را به دور از تكرار خلق كرد.
وي در ادامه اظهارداشت:بسياري از مخاطبين به نوع پرداخت به پوستر تبليغاتي كه در اين نمايشگاه صورت گرفته توجه بيشتري داشته‌اند؛چراكه مخاطب علاقمند به ديدن نگاه‌هاي جديد و بديع است.
وي گفت:اين نمايشگاه گروهي تا بيست و سوم تير در نگارخانه‌هاي كمال‌الدين بهزاد ادامه دارد./ه
برچسب ها: ننمایش ، پوستر ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.