سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرندي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

قاعده بازي سياسي امکان بستن تنگه هرمز را به ايران مي‌دهد

عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان ايران گفت: وقتي با نظام هايي روبرو هستيم که به هيچ قانوني پايبند نيستند، بهترين دفاع حمله است.

محمدرضا مرندي عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان ايران، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش تشکل هاي دانشگاهي در بستن تنگه هرمز و حمايت از طرح مجلس در منع عبور نفتکش هايي که مقصدشان کشورهاي تحريم کننده نفت است، اظهار داشت: مصوبه مجلس بسيار درست است، بهترين دفاع حمله است، اين قاعده بازي سياست است به خصوص که با نظام هايي سروکار داريم که هيچ منطقي را بر نمي تابند و به هيچ قانوني پايبند نيستند.

وي تصريح کرد: اين سياست بسيار خوبي است که ما مقابله به مثل کنيم و مي بايست براي تصويب چنين مصوبه اي از مجلس تشکر کنيم، هر زمان در سياست خارجي فعال برخورد کنيم، نتيجه خواهيم گرفت.

مرندي اظهار داشت: دانشگاهيان اعم از اساتيد و دانشجويان جايگاه نخبگان فکري را در جامعه ايفا مي کنند، و از نخبگان انتظار مي رود که جامعه را هدايت کنند.

عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان ايران گفت: از تشکل هاي دانشجويي و اساتيد دانشگاه انتظار مي رود که به وظيفه نخبگي عمل کنند و در اين مسير طلايه دار باشند و جامعه را به سمتي پيش برند که عزت ايران اسلامي در جهان حفظ شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.