سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با بازي "رحمان باقريان"؛

"آراز" آماده پخش مي‌شود

فيلم تلويزيوني "آراز" به كارگرداني "سيناگنجوي" و تهيه‌كنندگي "عباس رافعي" است كه مراحل تدوين آن هفته آينده به اتمام مي‌رسد.

سينا گنجوي،كارگردان اين فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران افزود:فيلمنامه اين اثر به قلم علي اصغري،آزاده احمديان و بر اساس طرحي از مرجان اشرفي زاده نوشته شده است.
وي اظهار داشت:در اين تله فيلم بازيگراني چون رحمان باقريان،امير كمالي،نازنين سلاميان،امير كربلايي زاده به همراه جمعي از بازيگران بومي منطقه آذربايجان به ايفاي نقش مي‌پردازند.
وي كه كارگرداني فيلمهاي كوتاه و مستندي چون "پاي پياده تا آفريقاي جنوبي" و "خاك و خون و خورشيد" را در كارنامه هنري خود دارد،افزود:تله فيلم "آراز" با مضمون اجتماعي داستان پسر جواني را روايت مي‌كند كه در اواخر دوره سربازي‌اش بر اثر اشتباهي به وسيله اسلحه خود يك نفر را مصدوم مي‌كند و در اين راستا با اتفاقاتي روبرو شده و مسائلي برايش رقم مي‌خورد.
وي اين تله فيلم را اولين كار بلند خود دانست و افزود:تصوير برداري اين فيلم در آذربايجان اطراف اردبيل، سرعين و دشت مغان توسط دوربين "مجيد صباغ بهروز" به ثبت رسيده كه تصويربرداري به صورت تك لنز و در فرمت "فول اچ دي" صورت گرفته است.
گنجوي كه خود طراحي صحنه و لباس و به عنوان سرپرست تدوين در اين پروژه تلويزيوني حضور دارد گفت:مسيح سراج -مدير صدابرداري،مهرداد قلي پور- طراح چهره‌پردازي،مسعود دليري- مجري طرح و مدير توليد،‌حسين رسوليان -دستيار كارگردان،‌محمد حسين كشاورز -تدوين و سيد احمد رضايي- مدير تداركات اين تله فيلم را بر عهده دارند./ه
برچسب ها: آراز ، آماده ، پخش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.