سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گاردين:

با نزديك شدن المپيك، لندن به منطقه نظامي تبديل شده است

روزنامه انگليسي گاردين در تازه ترين شماره خود نوشت؛ با نزديك شدن به بازيهاي المپيك تابستاني در انگليس، لندن پايتخت اين كشور با تغييراتي چشمگير همراه شده تا جايي كه خيابانهاي اين شهر به منطقه نظامي تبديل شده اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ روزهاي منتهي به آغاز بازيهاي المپيك، تدابير شديد امنيتي به صورت روزانه در مكانهاي عمومي شهر لندن مانند ايستگاه هاي مترو و ميادين اصلي شهر افزايش يافته است و نيروهاي امنيتي لندن با حضور گسترده در شهر باعث نگراني شهروندان لندني شده اند.

اين روزنامه آماده باش نيروهاي نظامي در انگليس را مشابه دوران جنگ جهاني دوم مي داند و حضور گسترده ماموران امنيتي را دليلي بر نگراني مقامات انگليسي از برگزاري اين دوره از بازيهاي المپيك ارزيابي مي كند.

همچنين؛ اين روزنامه از نارضايتي شهروندان لندني سخن مي گويد و از شكايت هاي ساكنان لندن به اداره پليس خبر مي دهد كه به اعتقاد اين افراد، شرايط امنيتي موجود در لندن، اين شهر را غير قابل تحمل كرده است.

همچنين وجود تجهيزات نظامي در پشت بام منازل مسكوني، نگراني ها را افزايش داده است.

لازم به ذكر است كه المپيك لندن تا كمتر از يك ماه ديگر آغاز مي شود و با هر چه نزديكتر شدن به اين بازيها، دستگاه اطلاعاتي انگليس و ارتش اين كشور، حضور خود را در شهرهاي مختلف افزايش داده اند كه براساس گزارشهاي رسانه هاي انگليسي، اين اقدامات با نارضايتي مردم انگليس روبرو بوده است.
برچسب ها: المپیک ، نظامی ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.