سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

دستيابي به رکورد 10 ذوب در هر چرخه توليد در ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته فولاد‌ مبارکه

همزمان با اعياد شعبانيه جهادگران فولاد مباركه در واحد ريخته گري ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا موفق شدند با همكاري و همدلي و خرد جمعي به ركورد تعداد 10ذوب در هرچرخه تولید دست يابند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سرپرست توليد وتعميرات اضطراري واحد ريخته گري سبا، هرچرخه توليد را از زمان آغاز تا پايان ذوبگيري از هرتانديش ونازل آن خواند و با بيان اينکه دست يابي به اين موفقيت بزرگ گامي ديگر در راستاي تحقق اهداف عالي شركت در سال توليد ملي است؛ در اين باره گفت: کارکنان توليد و تعميرات و دفترفني واحد ريخته گري با همكاري واحدهاي فولادسازي و نسوز به اين مهم دست يافتند.

مهرداد سلطانی ركورد قبلي بدست آمده در اين ناحيه را8 ذوب در چرخه و به مدت 10 ساعت خواند و تصريح کرد: با اقدامات صورت گرفته اکنون فرآيند ذوب‌گيري در ناحيه به 10 ذوب در چرخه و زمان11ساعت و 45 دقيقه ريخته گري ارتقاء يافته است.

سرپرست توليد وتعميرات اضطراري واحد ريخته گري سبا افزايش توليد، كاهش مصرف نسوز و موادمصرفي و همچنين كاهش ضايعات سر و ته تختال درآغاز ريخته گري را بخشي از مزاياي دست‌يابي به اين بهبود فرآيند خواند.

وي محدوديت در عمر نازل تانديشهاي ريخته گري را يکي از محدوديت افزايش زمان ريخته گري با يك تانديش خواند و در همين رابطه خاطرنشان کرد، در چند ماه گذشته در قالب طرح هاي بهبود، استفاده بهينه از نازل تانديشهاي ريخته گري مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار گرفت و با انجام اقدامات اصلاحي از جمله تغيير در برنامه شيفتينگ نازل در قالب، بهبود روش نصب نازل در تانديش و اصلاح چک‌ليستهاي کنترلي، زمان استفاده از اين نازلها از 10 ساعت به 12 ساعت ارتقاء يافت./س

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.