سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

95 درصد فرصت‌های شغلی کرمان محقق شده است

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: 95 درصد سهمیه ابلاغی استان کرمان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، محمد تکلوزاده در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان بابیان این مطلب گفت:بیش از 69 هزار نفر اشتغال طی سال گذشته در استان کرمان ایجاد شد.

وی با اشاره به سهمیه 73 هزار نفری شغل در استان کرمان ابراز افزود: 95 درصد سهمیه ابلاغی استان کرمان در زمینه ایجاد فرصت شغلی محقق شده است.

تکلوزاده کرمان را جزو استان‌های برتر در زمینه تحقق شغل عنوان کرد و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در این زمینه نقش بسیار موثری دارد.

وی یاداور شد: 2 میلیون و 300 هزار مورد شغل برای سال جاری در کشور پیش‌بینی شده که 76 هزار و 198 مورد آن سهمیه استان کرمان است.

معاون برنامه ریزی استاندارکرمان با بیان اینکه منابع تامین مالی این اشتغال‌ها نیز ابلاغ شده است، گفت:تاکنون 40 هزار و 166 نفر شغل توسط دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد شده است.

حسن رحمانی مدیر‌کل ‌تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد بانک‌ها در زمینه اعتبارات مشاغل خانگی یاداور شد: 7 هزار و 802 طرح معادل 26 درصد مبالغ و معادل 246 هزار و 328 میلیون ریال از سهم استان در مشاغل خانگی محقق شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: 25 هزار و 578 طرح معادل 938 هزار و 514 میلیون ریال به بانک‌های عامل در زمینه مشاغل خانگی معرفی شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.