سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

کارآفرینی شاه کلید دستیابی به جامعه سرآمد است

کارآفرینی منبع لایزال خلق فرصتهای بزرگ تولید مستمر ثروت وشاه کلید دستیابی به جامعه سرآمد است.

از کارشناسان و مدرسین کارآفرینی در حاشیه همایش کارآفرینی در زواره در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت :کارآفرینی یعنی راه اندازی واحدهای تولیدی جدید که هم منجر به تولید می شود وهم فرصتهای شغلی جدید را به وجود می اورد .

حمید رضا یزدان پور با اشاره به اینکه کار آفرینی آفرینش فرصتها فراتر از منابع و امکاناتی است که هم اینک در اختیار دارید افزود :کار آفرینی شاه کلید دستیابی به جامعه سرآمد است و تنها و تنها کارآفرینی می تواند منبع لایزال خلق فرصت های بزرگ ، تولید مستمر ثروتها در راه دستیابی به یک جامعه سر آمد باشد.
وی کارآفرینی را به 5 دسته اقتصادی ، آموزشی،فرهنگی ،فکری و بهداشتی تقسیم کرد و اظهار داشت : خوش آتیه ترین نوع کارآفرینی،کار آفرینی فرهنگی است که در دنیا و و خاصه در کشور ما ایجاد شرکتها و واحد هایی است که هدف محوری آنها گسترش و ارتقای امر فرهنگ می باشد .
یزدان پوربا بیان اینکه اردستان یکی از بهترین مناطق استان اصفهان که دارای ظرفیت های بسیاری است افزود :تا فرهنگ کار آفرینی ایجاد نشود هیچ توسعه ای هم صورت نمی گیرد.
وی با اشاره به اینکه ما همه امکانات را در کشور داریم ولی از آنها استفاده نمی کنیم تصریح کرد ایران در بیشتر زمینه ها مغز متفکر است و اگر بها داده شود میتواند طوفان فکری به پا کند.
یزدان پور الزامات مهم توسعه کارآفرینی در شهرستان اردستان و بخش زواره را وجود حمایت مالی،سیاست های ملی و منطقه ای ،زیر ساخت های اثر بخش کارآفرینی ،برنامه های آموزشی و پرورشی پرکیفیت برای کارکنان ،فن بازار فعال ،دست رسی به زیر ساخت های فیزیکی وخدمات دولتی و اجتماعی مناسب دانست وتصریح کرد : دانشگاه ها، پارک علم و فناوری ،فن بازار، مراکز تحقیقاتی و رشد وشبکه ی فرشتگان جز نهادهای کار آفرینی محسوب می شوند./س

برچسب ها: اصفهان ، زواره ، کار ، آفرینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.