سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آموزش کاربردی وعملی اتاق بازرگانی برای بنگاههای اقتصادی

رییس کمیسیون آموزش و فرهنگ اقتصادی اتاق ایران گفت: آموزش فرهنگ اقتصادی در جامعه می‌تواند به افزایش بهره‌وری در واحدهای تولیدی کمک کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان «جمشید عدالتیان در جلسه مشترک با اتاق بازرگانی اصفهان نامگذاری سال تولید ملی را بسیار مدبرانه دانست و گفت: نگاه جامعه به کارآفرین نیازمند تغییر است و جامعه باید بداند یک کارآفرین می‌تواند چه نقشی در جامعه ایفا کند. وی از آماده شدن بسته‌های آموزشی کمیسیون آموزش اتاق ایران خبر داد و گفت: آموزش بازرگانی به صورت مبتدی، مقدماتی و تکمیلی با الهام از مطالب روز اقتصاد در این بسته‌ها برای علاقه‌مندان ارایه می‌شود.

رییس کمیسیون آموزش و فرهنگ اقتصادی اتاق ایران برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی را مورد توجه کمیسیون دانست و گفت: ایجاد دوره‌های آموزشی کاربردی از سوی اتاق بازرگانی برای بنگاه‌های اقتصادی تنها به صورت آکادمیک نیست بلکه به صورت کاربردی و عملی است.

وی آموزش برای کارآفرینان را عامل مهم در ایجاد ارزش افزوده برشمرد

«مرتضی بیشه» رییس کمیسیون آموزش اتاق اصفهان در این نشست گفت: کمیسیون آموزش اتاق اصفهان در دوره هفتم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی آغاز به کار کرد. وی از برگزاری40 همایش آموزشی در سال90 خبر داد و گفت: هر چهارشنبه در هفته یک همایش آموزشی در اتاق اصفهان برگزار می‌شود.

رییس مرکز آموزش اتاق بازرگانی ایران در این نشست گفت: ایجاد فرهنگ آموزش پذیری مهمترین چالش پیش روی بنگاه‌های اقتصادی است که تشکل‌های اقتصادی باید در این بخش تمرکز کنند.

میر محمد صادقی برگزاری تورهای آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی را از دیگر برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت: این مرکز با موسسات آموزشی آلمانی توافق نامه‌ای برای برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی امضا کرده است. وی از فعال بودن 12 نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی در استانها خبر داد و گفت: در برنامه بلند مدت مرکز ایجاد 20 نمایندگی در کشور در دستور کار قرر گرفته است./س

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.