سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

برگزاری دومین جشنواره عكس ایران شناسی

رییس بنیاد ایران شناسی استان چهارمحال وبختیاری از برگزاری دومین جشنواره عكس ایران شناسی با موضوع معماری ایران در سال جاری خبر داد.

عباس قنبری عدیوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد افزود:این جشنواره از سوی بنیاد ایران‌شناسی برای معرفی آثار معماری ایرانی قبل و بعد از ظهور اسلامی را در دستور كار قرار گرفته است.

وی تصریح كرد: دومین جشنواره عكس ایران‌شناسی با هدف ایجاد رقابت برای ارتقای سطح كیفی عكاسی كشور، ایجاد زمینة مشاركت مردم در ثبت تصویری معماری سرزمین ایران، ارتباط با هنرمندان و سازمان‌های مربوط به عكاسی همچنین به وجود آوردن زمینه‌های همكاری با بنیاد ایران شناسی، تامین و تولید منابع تصویری تحقیقات ایران-شناسی و نیازهای تصویری اماكن و آثار معمارانه ایران زمین برگزار خواهد شد.

وی گفت: موضوع های این جشنواره شامل معماری مكان های مذهبی و آیینی ایران زمین ، معماری مكان های عمومی و خصوصی ایران زمین و عناصر تزیینی معماری ایران زمین می باشد.

به گفته وی، عكاسان و هنرمندان می تواند آثار خود راتا بیست مهرماه سال جاری به بنیاد ایران شناسی شبعه چهارمحال وبختیاری ارائه دهند.

قنبری یاداور شد:این جشنواره از پانزدهم تا پایان آبان ماه به مدت 15 روز برپا خواهد بود و اثار منتخب در نمایشگاهی به همین موضوع در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.