سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ برای نخستین بار در کشور :

راه اندازی مانور همزمان مولدها ی برق اضطراری در خراسان شمالی

راه اندازی همزمان مولدهای برق اضطراری شرکت ها ودستگاه های اجرایی در استان بیستم تیرماه برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،بجنورد  معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با بیان این خبر گفت: و برای اولین بار در کشور مانور راه اندازی همزمان مولدهای برق اضطراری با همکاری بیش از 60 شرکت ،سازمان و ارگان دستگاه های اجرایی استان ساعت 12 ظهر روز بیستم تیرماه .برگزار می شود.

وحید باغیشنی هدف از برگزاری این مانور، آماده بودن مولدهای اضطراری ، ارزیابی عملکرد آن ها و تمرینی برای سرعت عمل در به مدار آوردن این مولدها در زمان وقوع احتمالی بحران های واقعی دانست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه خاموشی واقعی اعمال نخواهد شد افزود: زمان برگزاری مانور طی نامه های کتبی به اطلاع شرکت ها و ارگان های دارای مولد اضطراری رسیده و در ساعت و روز مقرر با فرض وقوع بحران هایی مثل سیل، زلزله و طوفان و با فرض قطع برق شبکه سراسری ، مولدهای برق اضطراری وارد مدار می شوند.

وی از برگزاری مرحله دوم این مانور بدون اطلاع کتبی و به صورت غیر منتظره خبر داد و گفت: در مرحله بعدی مانور ، با توجه به آمادگی نسبی دستگاه ها برای تامین برق ساختمان های اداری و شرکت ها و کارخانجات در زمان خاموشی ، شروع مانور از طریق تماس تلفنی یا پیامک به صورت آنی به اطلاع مسئولان ذیربط خواهد رسید./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.