سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دشمن می‏خواهد بازار و اقتصاد ایران را ملتهب جلوه دهد

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که وضع بازار را ملتهب جلوه دهند، اما به فضل خدا و وجود بازاریان شرافت‏مند و با وجود همه تهدیدها و تحریم‏ها، دارای شرایطی خوب و مطلوب در سطح بازار هستیم.

سعید افشارنادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن رصد کردن اوضاع بازار از سوی بازرسان، سامان‏دهی قیمت‏ ها از طریق مجاری قانونی و پالایش بازار توسط خود اصناف در صورت وجود عده کمی از افراد فرصت‏ طلب به منظور حفظ آرامش بازار را از جمله انتظارات منطقه‏ ای برشمرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: همکاری اتحادیه ‏ها، مجامع و صنوف و مشارکت مردم در پیش‏برد اهداف مورد نظر در بحث تنظیم بازار ضروری است.

وی اظهار کرد: با وجود ظرفیت‏ های مناسب در بخش صادرات غیر نفتی به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت در منطقه فیروزکوه، نقش تأثیرگذاری را در استان تهران ایفا می‌کنیم.

افشارنادری ادامه داد: رسیدن به جایگاه مطلوب در بخش صادرات غیرنفتی، برنامه‏ ریزی‏ های دقیق و اصولی را می‏طلبد که این امر در دستورکار دستگاه‏ های مرتبط قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در بحث معادن با بیان اینکه صدور برخی از مجوزها تبعات اجتماعی در منطقه به دنبال دارد، خواستار هماهنگی‏ های لازم با فرمانداری شهرستان به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی هنگام صدور مجوزها هستیم./س


برچسب ها: دشمن ، اقتصاد ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.