سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اشاعه و گسترش مواد مخدر در سطح اجتماع، توطئه دشمنان در براندازی نظام اسلامی است

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: امروز مواد مخدر در جامعه اسلامی نه فقط یك پدیده یا آسیب اجتماعی، بلكه یكی از حربه های نرم و نتیجه و ثمره توطئه های دشمنان بعد از تحمیل هشت سال جنگ سخت بر ایران اسلامی است.

 

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دشمنان نظام با اشاعه و گسترش این مواد مهلك و خانمانسوز، قصد گرفتن توانمندی ها و اراده مستحكم و قوی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به منظور دستیابی به اهداف شوم خود را دارند.

فرماندار فیروزكوه افزود: اقدامات استكبار جهانی در برخی كشورهای همجوار و تولید و توزیع این مواد افیونی در سایر مناطق همراه با كسب درآمد، مؤید این مطالب است.

وی تصریح كرد: بدیهی است دست اندركاران و مسؤولان جامعه می بایست در چند محور اساسی از جمله پیشگیری، درمان و مبارزه با سوداگران مرگ به انجام اقدامات اساسی مبادرت ورزند.

افشار نادری خاطرنشان كرد: خوشبختانه در برهه كنونی، اهتمام ویژه ای بین مسؤولان نظام و دست اندركاران مبارزه با مواد مخدر وجود داشته و در همین راستا اقدامات ویژه ای در زمینه كنترل و مهار واردات این مواد، مصرف و توزیع آن در دستور كار قرار دارد.

وی ادامه داد: به جهت اهمیت موضوع، همه اقشار جامعه، مسؤولان كانون ها و دیگر گروه ها و اقشار جامعه مكلف اند در مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز به سهم خویش به ایفای نقش بپردازند.

فرماندار فیروزكوه گفت: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر فرصتی است تا دستگاه های متولی با تبیین مضرات و آثار مخرب مصرف این گونه مواد به ارزیابی عملكرد خود بپردازند.

وی اذعان داشت: این روز فرصت مغتنمی است تا همه دستگاه های فرهنگی با تعامل با كارشناسان انتظامی و سایر متخصصان در جهت مصونیت بخشیدن به آحاد جامعه، اقدامات اساسی و مستمری تدارك ببینند.

افشار نادری تاكید كرد: شكی نیست آگاهی از آثار و تبعات مخرب مصرف این مواد و آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه، نقش بی بدیلی در كاهش استعمال این مواد خواهد داشت./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.