سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

بازدید34 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی قصرشیرین

امسال 34 هزار نفر از كاروان های راهیان نور از ابتدای سال جاری تاكنون از مناطق عملیاتی قصرشیرین دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال تا 15 فروردین، 30 هزار نفر از مناطق عملیاتی شهرستان دیدن كردند و از 15 فرودین تا 17 تیرماه جاری نیز 4 هزار نفر از اعضای كاروان های راهیان نور وارد قصرشیرین شده و از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس دیدن كرده اند.

'نور علی عبدی گفت: هم اكنون بطور میانگین قصرشیرین ماهیانه یك هزار و 500 نفر از راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی وارد این شهرستان شده و از 37 نقطه ای كه برای بازدید آنها در نظر گرفته شده حضور می یابند.

وی افزود: بازدید از معراج شهدا، نمایشگاه جلوه های ایثار، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، نقطع صفر مرزی خسروی، روادگاه امام حسن مجتبی (ع)، پارك بسیج و بیمارستان مخروبه از جمله مناطقی هستند كه راهیان نور در قصرشیرین از آنها بازدید می كنند.

وی افزود: وجود آثار كاملی از جمله مجموعه‌ی ساسانی، كاروانسرای شاه عباسی و گنجینه مردم‌شناسی و عرضه اجناس خارجی و فروش اقلام وارداتی از طریق مبادله كوله‌بری در بازارچه داخل كاروانسرای شاه عباسی قصرشیرین از دیگر نقاطی است كه راهیان نور از آن دیدن می كنند.

سرهنگ عبدی خاطر نشان كرد: قصرشیرین به خاطر داشتن مرز رسمی پرویزخان برای فعالیت‌های منحصر به فرد اقتصادی و مرز خسروی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه برای تردد زایران عتبات عالیات و مسافران خارجی و داشتن امكانات اقامتی و هتل‌های مناسب، بهترین خدمات را به مسافران ارایه می‌دهد./ع


برچسب ها: کاروان ، راهیان ، قصرشیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.